{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
690 visninger | Oprettet:

Hundefoder. {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige fodret mine 4 mislinger og 4 schæferhunde med nye produkter...Og de er meget billige...Normalt vil hverken hunde eller katte spise skod foder...Men tænk de spise op hele banden med stor lyst... Så det var en positiv overraskelse...Jeg havde eller købt et billigt kattefoder i supermarked...Det ville de ikke røre...Først efter et døgn begyndte de af nød et nippe..
Så I skal lige have priserne på produkterne:
15 kg. katte foder til 167,20 uden moms gh hundefoder15 kg for kr 92.- uden moms
det er fra www.danishpetfood.dk
Så hvis pungen er tom i denne måned, så prøv det...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hundefoder.
  • #1   4. jan 2013 Kan ikke lige se hvad det er for foder du har fundet der inde?

Men jeg studser over 1 gange 15 kg. til 205kr.
    Og så 2 gange 15 kg. til 500 kr.
    Selv uden fragt så bliver det dyrer at købe topakningen...

• #2   4. jan 2013 Oh det må næsten være prøve tilbudet på diplom.. Det er det eneste der kommer der ned af..

• #3   4. jan 2013 Jeps..Det var prøve tilkbudet Diplom...Det bliver lavet af Hennet som jeg i forvejen har gode erfaringher med...
    Ja den studsede jeg også over...
    Nåh i tilgift har jeg så fået 15 kg. ganske gratis fodi han var kommet til at fakturere et forkert produkt...
    Så virkelig god betjeninh...
    Men det vigtigste er at dyrene eeelsker det...Normalt bruger jeg RC, men prøver gerne en gang imellem nye produkter...
    Dog første gang dyrene har ville spise det med såå stor fornøjelse.

• #4   4. jan 2013 Vi er meget forskellige, jeg vil fx ikke betale for korn og affald og vil da slet ikke fylde det i hverken hunde eller katte:)' men er man ligeglad med det så er det jo fint nok:)

• #5   4. jan 2013 Jeg har det sådan at der kan opstå økonomiske situationer hvor man må prioterer, og så kan en sund og rask hund eller kat klare sig på et billigt ikke kvalitets foder en tid. Men jeg ville ikke foder med det kontinuerligt..
    Jeg har det som Bodil - jeg vil ikke betale for affald smiley Aller helst så vil jeg have økologisk, bæredygtige og gennemtænkte kvalitetsprodukter baseret på gode råvarer.
    Og jeg har med i mit hundebudget beregnet foder til ca. 400 kr. pr. 7 kg. det synes jeg peronligt man bør regne med - det kan man i hvert fald få noget af ok kvalitet for..
    Men er pengene knappe en tid - så må man måske fodre med knap så god kvalitet en tid...
    Og jeg kan også godt forstå der er forskel på om man har én lille selskabshund eller 7 schæferhunde..
    Vi bruger f.eks. ca. 20 kg foder i måneden til vores 4 hunde- hvis de kun får tørt... Mine to små knap 4,8 kg. Skulle jeg gå ud fra Diploms vejledning skulle de bruge 7,2.. Jah.. så er besparelsen måske ikke så tiltalende længere, sammenlignet med hvad man får for pengene..

• #7   4. jan 2013 Ja..Men det kan jo ikke nytte noget at købe et billigt foder, hvis dyrene så ikke vil æde det...Det er her vandene skilles...Jeg kan da sagtens læse at det er ikke det bedste..Men engang imellem kan man godt bruge et billigt foder, og dette her vil de æde med stor fornøjelse..
    Og så er jeg jo fra den generation, hvor hundene levede af rugbrød med fedt og leverposteg...Det gjorde de ganske glimrende i rigtig mange år endda...
    Jeg synes nogen gange der går lidt snop i det med foder...DER SKAL OGSÅ VÆRE PLADS TIL andet et det som lige pt. er det bedste af det bedste iflg. fodereksperterne her inde..

• #9   4. jan 2013 Ulla...Ja men det var også nu her det skulle være billigt for mig..det jeg havde brug for.

Alfisten... Ja forhandler gjorde mig opmærksom på det høje indhold...Men mine katte drikker rigtig meget og plejer ikke at danne krystaller..
    Men det må tiden vise...

Kommentér på:
Hundefoder.

Annonce