{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
722 visninger | Oprettet:

en god race??? {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Min svigermor og hendes kæreste leder efter en hund.
De bor på en gård hvor den kan få lov og løbe, dog på den anden side er der vej så dette skal være en lydig race.. men der er det i det at de helst vil give et godt hjem til en hund på 2-4-5 år, af ordenlige årsager til salg.. det skal helst være en mindre hund, dog ikke de helt små,,, er der nogle der kender nogen gode racer til dette? og i så fald kender i nogen der skal af med sin hund pga for lidt tid, allergi and so on?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  en god race???
  • #1   7. jan 2013 Har de overvejet at få en fra et internat :)? Der er jo tit meget søde hunde omkring den alder, der bare mangler et hjem smiley

• #2   7. jan 2013 ingen racer er født lydige.. det skal trænes.

• #3   7. jan 2013 Ingen racer er født lydige, det er noget man skal træne dem til at være.
    Men uanset hvor godt man mener man har opdraget sin hund, ville jeg nu ikke turde stole på den blev på grunden, så vil da mene uanset hvad, skal grunden hegnes ind.

• #4   7. jan 2013 Men det er jo ikke alle racer der kan trænes til ikke at løbe væk. Så derfor kan man jo godt kalde det en lydig race. Vil også anbefale at kigge på et internat smiley

• #5   7. jan 2013 De kan nu godt trænes til at blive inden for grunden, det kræver bare meget arbejde. Mine bliver inde, med mindre der lige står en anden hund lige udenfor, så bliver de ikke inde, hvis de ikke kan se jeg er nærheden smiley

• #6   7. jan 2013 Sarah og En Kælling: Der er jo rigtig mange der har hunde uden indhegning, og hvis man søger en hund på 2-4 år er der jo en god chance for at få en lydig hund smiley
    Der står jo heller ingen steder at hunden skal blive på grunden uden opsyn.!
    Desuden er der jo en del racer man betegner som mere eller mindre lydige smiley

• #7   7. jan 2013 Men jeg vil nu hellere vide hvad de kan tilbyde hunden andet end en grund at løbe på:-)

• #8   7. jan 2013 de kan tilbyde masser af motion, min svigermor rider meget, på skov og marker og ville efterhånden tage hunden med på disse ture, derefter så vil den ikke være alene i mere end 4-5 timer om dagen, men ikke alle dage.,. de har haft hund før, men de vil hellere give en lidt "ældre hund" et godt hjem, da der desværre ikke er mange der gør sådan noget mere ;s ... og ja når jeg mener lydig, så mener jeg at får du en gravhund så skal der trænes rigtig meget med lydighed (taler fra erfaring) hvorimod at du får en labrodor eller triver så er de meget mere afhængie og derimod bedre til at træne lydighed.....

• #11   7. jan 2013 Jeg ville helt klart også kigge på nogle forskellige internater internat - alle hunde er forskellige, og har hver deres individuelle personlighed, min chihuahua passer ikke en dyt på chihuahua racebeskrivelsen - og min chinese crested passer ikke en dyt på chinese crested racebeskrivelsen - så jeg synes det er meget svært at gå efter sådanne "temperaments krav" i racer, hvis man skal dele racerne op, synes jeg det er nemmere at gå efter bestemte egenskaber man ønsker/ikke ønsker.

• #12   7. jan 2013 Jeg har lige set der er en mellemschnauzer inde på specialklubbens hjemmeside som står til omplacering. Vidst pga dødsfald i familien, I kan jo tage et kig på den.
    I søger bare schnauzerklub på google smiley

• #13   7. jan 2013 Mine hunde render nu heller ingen steder selvom havelågen fx. står åben eller lign. men derfor stoler jeg ikke på de bliver der når jeg ikke er der en hel dag, eller der kommer andre fremmede ind på grunden, fx. andre hunde.

Kommentér på:
en god race???

Annonce