14. aug 2012 Følger: 29 Følgere: 27 Hunde: 3 Emner: 86 Svar: 3.819
Hundepasning uge 7 {{forumTopicSubject}}
Hej HG'ere
Jeg skal til Chile i februar, og min familie skal på skiferie i uge 7, og det kommer nok desværre til at lappe over hinanden, så min mor kan ikke passe min nuværende hund.
Normalt ville faklen gå videre til mine bedsteforældre, men da min morfar har brækket benet, kan de heller ikke passe ham.
Min ellers så trofaste hundetrænerveninde som jeg ellers har haft stor tillid til og har været glad for, må ikke længere passe hunde hvor hun bor, efter hun passede en hund (vel at mærke ikke min) som ødelagde en dør.Så nu er jeg efterhånden lidt desperat.
Min hund er en rottweiler/lab på næsten 5 år, dejlig dreng.Han er internathund og har haft en frygtelig fortid, så han er usikker og udfarende over for andre hunde, specielt andre hanner. Jeg har svært ved at finde nogen jeg tør overlade ham til, da jeg gerne vil at folk kan håndtere ham og ved hvordan de skal gå til ham.
Med hunde han kender er der absolut ingen problemer, der er han sød og blid som dagen er lang.
Han er renlig, rolig indendøre, der har vi aldrig haft nogen problemer.
Grunden til jeg sidder her og skriver så lang en smøre, er fordi jeg virkelig gerne ville finde en kompetent hundepasser til uge 7, helst nær København. Gerne en med erfaring af en eller anden art indenfor store hunde og helst nogen uden hanhunde i hjemmet, og nogen med mod på at passe ham. Han er en dejlig dreng, bare lidt hård udenpå.Så hvis en af jer kunne tænke jer at hjælpe, eller møde ham og se om I kunne tænke jer at passe ham, ville det være en kæmpe hjælp.
Eller hvis I kender nogen I tror ville kunne overkomme det.
Jeg betaler gerne for hundepasningen, jeg tænker noget i stil med hvad jeg ville give for et pensionsophold.
Jeg ville være meget ked af at skulle sætte ham i pension, da jeg har haft nogle rigtig dårlige oplevelser med dette.Jeg håber på at høre fra jer
Med venlig hilsen
Petra og Janco
nov 2006
Følger: 12 Følgere: 16 Hunde: 3 Emner: 1 Svar: 474
aug 2012
Følger: 29 Følgere: 27 Hunde: 3 Emner: 86 Svar: 3.819
aug 2012
Og tak
okt 2009
Følger: 4 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 8 Svar: 260
aug 2012
Eventuelt allerede fra d. 6., da det er der jeg rejser, men hvis det passer bedre med d. 8., er det også fint
okt 2009
Følger: 4 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 8 Svar: 260
aug 2012
Og da jeg bookede min flybillet troede jeg ikke familien skulle afsted på ski mens jeg var væk, jeg havde byttet rundt på datoerne, så det er noget værre rod..
Han og katten er adskilt af babylåge herhjemme, og der er ikke noget, men han har aldrig været rigtig sammen med en kat.
Hundepasning uge 7