881 visninger
|
Oprettet:
Ikke spor utålmodig ;-) {{forumTopicSubject}}
For det varer jo ikke særligt længe før vi skal hente ham her...og den tid går jo hurtigt....eller også føles det som en evighed. Men vi glæder os i allefald, til at få den lille bisse hjem
jun 2010
Følger: 45 Følgere: 60 Hunde: 2 Emner: 126 Svar: 3.841
aug 2008
Følger: 18 Følgere: 15 Hunde: 3 Emner: 127 Svar: 3.613
jul 2006
Følger: 43 Følgere: 973 Hunde: 9 Emner: 243 Svar: 9.456
feb 2012
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 3 Emner: 113 Svar: 5.519
Hvor lang tid skal i vente endnu?
jun 2010
Følger: 45 Følgere: 60 Hunde: 2 Emner: 126 Svar: 3.841
jun 2010
Følger: 45 Følgere: 60 Hunde: 2 Emner: 126 Svar: 3.841
jun 2011
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 17 Svar: 1.214
apr 2012
Følger: 3 Følgere: 7 Emner: 60 Svar: 676
nov 2005
Følger: 41 Følgere: 55 Hunde: 6 Emner: 431 Svar: 5.937
jun 2010
Følger: 45 Følgere: 60 Hunde: 2 Emner: 126 Svar: 3.841
aug 2008
Følger: 37 Følgere: 36 Hunde: 3 Emner: 66 Svar: 10.257
For pokker, han er SKØN
jul 2006
Følger: 43 Følgere: 973 Hunde: 9 Emner: 243 Svar: 9.456
feb 2012
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 3 Emner: 113 Svar: 5.519
jun 2010
Følger: 45 Følgere: 60 Hunde: 2 Emner: 126 Svar: 3.841
nov 2008
Følger: 13 Følgere: 11 Hunde: 3 Emner: 237 Svar: 3.134
jun 2010
Følger: 45 Følgere: 60 Hunde: 2 Emner: 126 Svar: 3.841
Og jeg er sikker på at ham og Barley nok skal blive et godt makkerpar
jun 2010
Følger: 45 Følgere: 60 Hunde: 2 Emner: 126 Svar: 3.841
mar 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 3 Emner: 18 Svar: 225
Skal hente min hvalp på søndag og synes også bare tiden går alt for langtsom.
jun 2010
Følger: 45 Følgere: 60 Hunde: 2 Emner: 126 Svar: 3.841
jun 2010
Følger: 45 Følgere: 60 Hunde: 2 Emner: 126 Svar: 3.841
nov 2008
Følger: 13 Følgere: 11 Hunde: 3 Emner: 237 Svar: 3.134
apr 2012
Følger: 3 Følgere: 7 Emner: 60 Svar: 676
okt 2010
Følger: 12 Følgere: 10 Hunde: 1 Emner: 54 Svar: 2.481
okt 2010
Følger: 27 Følgere: 47 Hunde: 11 Emner: 79 Svar: 8.186
Tiden flyver godt nok, jeg synes kun det er få dage siden han blev født.
aug 2008
Følger: 37 Følgere: 36 Hunde: 3 Emner: 66 Svar: 10.257
okt 2010
Følger: 27 Følgere: 47 Hunde: 11 Emner: 79 Svar: 8.186
feb 2012
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 3 Emner: 113 Svar: 5.519
feb 2012
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 3 Emner: 113 Svar: 5.519
aug 2008
Følger: 30 Følgere: 1464 Hunde: 9 Annoncer: 2 Emner: 30 Svar: 29.965
nov 2009
Følger: 17 Følgere: 18 Hunde: 6 Emner: 49 Svar: 1.784
Glæder mig til at nusse ham til svømning
nov 2009
Følger: 30 Følgere: 30 Hunde: 7 Emner: 61 Svar: 4.034
maj 2004
Følger: 13 Følgere: 27 Hunde: 6 Emner: 126 Svar: 5.004
Nej, han er alt alt alt for kær!!!
okt 2008
Følger: 34 Følgere: 24 Hunde: 2 Emner: 88 Svar: 3.664
Hvor er han bare dejlig
nov 2004
Følger: 62 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 881 Svar: 10.734
nov 2009
Følger: 17 Følgere: 18 Hunde: 6 Emner: 49 Svar: 1.784
jul 2008
Følger: 70 Følgere: 68 Hunde: 1 Emner: 643 Svar: 14.330
jeg glæder mig bare SÅ meget til at lade ham tygge lidt i Zoe og tage billeder af det
hvis dette skønne vejr holder lidt endnu så skal i altså skynde jer til marken her i værløse og lade mig fotografere - JA i skal !
jun 2010
Følger: 45 Følgere: 60 Hunde: 2 Emner: 126 Svar: 3.841
Vi har en aftale med et par ekstra madrasser i morgen, så det bliver plads i sengen til os alle fire, jeg har udsat at sætte tapet op i soveværelset til vi er over hvalpestadiet, der er indkøbt, halsbånd etc. , foder, og importpapirene er lige kommet tilbage med godkendelse idag, så jeg tror vi er ved at have styr på det meste.
jun 2010
Følger: 45 Følgere: 60 Hunde: 2 Emner: 126 Svar: 3.841
okt 2010
Følger: 27 Følgere: 47 Hunde: 11 Emner: 79 Svar: 8.186
jun 2010
Følger: 45 Følgere: 60 Hunde: 2 Emner: 126 Svar: 3.841
okt 2010
Følger: 27 Følgere: 47 Hunde: 11 Emner: 79 Svar: 8.186
Jeg regner med du får et super racetypisk eksemplar og kan levere nogle super billeder, der kan bruges som grundlag for en model
jun 2010
Følger: 45 Følgere: 60 Hunde: 2 Emner: 126 Svar: 3.841
aug 2008
Følger: 30 Følgere: 1464 Hunde: 9 Annoncer: 2 Emner: 30 Svar: 29.965
jun 2010
Følger: 45 Følgere: 60 Hunde: 2 Emner: 126 Svar: 3.841
okt 2010
Følger: 27 Følgere: 47 Hunde: 11 Emner: 79 Svar: 8.186
Andrew
jun 2010
Følger: 45 Følgere: 60 Hunde: 2 Emner: 126 Svar: 3.841
mar 2007
Følger: 51 Følgere: 75 Emner: 250 Svar: 10.583
Det bliver rigtig spændende, tillykke med ham
apr 2012
Følger: 3 Følgere: 7 Emner: 60 Svar: 676
aug 2008
Følger: 30 Følgere: 1464 Hunde: 9 Annoncer: 2 Emner: 30 Svar: 29.965
aug 2008
Følger: 30 Følgere: 1464 Hunde: 9 Annoncer: 2 Emner: 30 Svar: 29.965
feb 2012
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 3 Emner: 113 Svar: 5.519
Eller hvad med Adonis hæhæ..
okt 2008
Følger: 34 Følgere: 24 Hunde: 2 Emner: 88 Svar: 3.664
okt 2010
Følger: 12 Følgere: 10 Hunde: 1 Emner: 54 Svar: 2.481
Alicante? Passer godt til Barley:D (vindrue)
Eller bare Alcohol
jun 2010
Følger: 45 Følgere: 60 Hunde: 2 Emner: 126 Svar: 3.841
Tidligere havde vi talt om at det skulle være endnu et whiskynavn, så der havde vi Peat, Grain og Washback oppe at vende.
Men vi er havnet i et lidt andet hjørne...*GG*
Og jeg er ikke ret misundelig på dig Marianne - der kun har timer der skal tælles istedet for uger...
mar 2007
Følger: 51 Følgere: 75 Emner: 250 Svar: 10.583
aug 2008
Følger: 37 Følgere: 36 Hunde: 3 Emner: 66 Svar: 10.257
jul 2007
Følger: 1 Følgere: 22 Hunde: 3 Emner: 97 Svar: 11.136
Han skal hedde .....ANTABUS....:D
jun 2010
Følger: 45 Følgere: 60 Hunde: 2 Emner: 126 Svar: 3.841
Og navnet har intet med alkohol at gøre
aug 2008
Følger: 37 Følgere: 36 Hunde: 3 Emner: 66 Svar: 10.257
okt 2010
Følger: 12 Følgere: 10 Hunde: 1 Emner: 54 Svar: 2.481
Ikke spor utålmodig ;-)