14. aug 2012 Følger: 29 Følgere: 27 Hunde: 3 Emner: 86 Svar: 3.819
Hjælp til væksthastighed på hvalp {{forumTopicSubject}}
Godaften HG'ere
Jeg får Nala fra Chile hjem til februar ( http://www.hundegalleri.dk/forum/generel-diskussion/534064-nye_billeder_af_lille_nala_i_chile )
Jeg vil gerne gætte lidt på, hvor meget hun mon vejer om en måned, når jeg skal have hende med i fly, for det vil flyselskabet gerne have oplyst. Og jeg er lidt tabt på det punkt.
8 uger:3
12 uger:5
16 uger: 7 - fra i mandags
Dvs. at hun indtil nu har taget ca. ½ kg på om ugen. Kan jeg forvente at den udvikling fortsætter den næste måned, så hun kommer op på ca. 9 kg når hun skal hjem?
Derudover, hvis I har nogle bud på hvor meget hun vil veje som voksen, er de meget velkomne.
Selv tror jeg hun bliver max 20 kilo - men når alt kommer til alt ved jeg det jo rent faktisk ikke
Håber nogle der har erfaring med hvalpes væksthastighed kan komme med nogle bud :o)
Med venlig hilsen
Petra
nov 2006
Følgere: 49 Hunde: 8 Emner: 131 Svar: 7.549
aug 2012
Følger: 29 Følgere: 27 Hunde: 3 Emner: 86 Svar: 3.819
Skal bare også finde ud af hvor stor en transportkasse skal være, for den skal være stor nok til at hun kan stå op og vende sig, så lige nu er jeg i gang med at få mål på hende. Men igen er det svært at vide hvor meget hun vokser i højde på en måned
Hjælp til væksthastighed på hvalp