3.082 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

hanhund påvirket af løbetid hanhund påvirket af løbetid

Ja, hvordan håndterer I andre det?

Jeg har 3 hanhunde + en tævehvalp. Den ene hanhund har nu ikke spist i 2 dage. Han hyler og klynker konstant. Vil ud, vil ind, vil sidde på skødet, er rastløs.

Vængets puddeltæve er i løbetid - og denne gang er Buddy ramt hårdt. Han har ikke været så ramt de sidste par gange, så vi håbede, at han var ved at være ovre det...

Da vi nu selv har fået tæve har vi besluttet, at han skal kastereres til foråret - sammen med vores anden Petit. Det kan ikke blive før, da vi gerne vil kunne holde fri i dagene efter.

Kan jeg gøre noget for at hjælpe ham i disse dage?
Jeg har ingen mulighed for at sætte han i pleje, da han er noget nervøs, og hader at være hjemmefra.

Hvad gør i andre? Zyklene? Jeg tror ikke jeg kan få han til at tage noget som helst - ikke en gang håndfodring med leverposteg har hans interesse.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løsne 10 skruer 800 kr.
  • Ophængning af 3 billeder og et spejl 1.500 kr.
  • Samling av sofa 500 kr.
  • Vandtilførsel 500 kr.
  • Afmontering af gammel vaskemaskine + montering af ny (væg-gennemføring) 1.000 kr.
  • Udskifte kuglehane 843 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hanhund påvirket af løbetid
  • #2   18. jan 2013 Jeg plejer at have dyson i bur, og hvis vi skal nogen steder så tager jeg ham med, og når han er væk fra tæven så prøver jeg at lokke mad i ham, det plejer at hjælpe at lige komme lidt væk fra tæven.

• #3   18. jan 2013 Bur hjælper ikke her, da problemet ikke er at holde dem adskilt, da tæven bare bor på vores vej. Han er ikke vant til bur, og jeg tror han ville stresse og hyle endnu mere.

Mine 2 andre hanhunde er totalt upåvirket, med mindre vi går forbi tævens hus. Men synes godt nok Buddy er ramt denne gang. Så synd for ham, at skulle være så ulykkelig...

Vi vil prøve at fremskynde kastrationen til vinterferien.

Kommentér på:
hanhund påvirket af løbetid

Annonce