{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
637 visninger | Oprettet:

Ævser for pokker... {{forumTopicSubject}}

Basil....vores kære lille hvalp....var lynhurtig i går aftes.

Kæresten og ungerne havde hygget med 1 kg matador mix..
Der var vel ca et ½ kg tilbage i skålen eller sådan da de gik til køjs..

På et tidspunkt går jeg ind til den junior, der er vågnet og gerne vil have en tår at drikke....Og skænker ikke skålen på bordet en tanke...
Går ind til Junior...det tager vel 5 min....og da jeg kommer ind i stuen kan jeg høre Basil smaske....og der kommer også en bette bøvs....
Ja det tror da fanden han bøvser....tilbage i skålen ligger 2 labre larver som åbenbart ikke er faldet i herrens smag. Eller kunne han simpelthen bare ikke få mere ned...

Sååååg.....går i seng...vel vidende at den lille fyr nok vil vække mig i løbet af natten for at ville ud og skide....for ondt i maven det får han temmelig sikker....

Nu er det så bare det...at han åbenbart har syntes hans menneskemor da skulle ha lov at få hendes nattesøvn..nu hun med junior ikke så tit får al hendes søvn...
Der er da ingen grund til at vække mig bare fordi han har lidt ondt i maven,.....det klarer han da fint selv at finde ud af....
UD OVER MIT KLINKEGULV I GANGEN..*G*....

Vågnede imorges...og lukkede døren op til gangen....og det var sgutte for sarte sjæle det syn der mødte....
Basil havde i hans betænksomme øjeblik sæføli' for at undgå og vække mig ....det kære væsen..simpelthen overskidt gangen....med vandtynde afføringer...
FØØØØØØØØØØJ siger jeg bare....satte mig ned og kiggede ham i øjnene og sagde kærligt til ham........en anden gang søde venze....så stjæler man ikke slikket fra bordet....og du må endelig gerne vække mig....*GGGG*

Han kiggede op på mig....og LOVEDE at han aldrig mere spiste slik....*GGGG*

Såååååg....de hvalpe altså--*GG*


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ævser for pokker...
  • #1   2. aug 2006 LoooooL..
    Skøre lille fis!! Men er du ikke dejlig frisk og veludhvilet nu?? *gg*


  • #2   2. aug 2006 Miss F

    Jow jow..det er jeg da*GGG* fik da lov at sove...

    men havde gerne ofret en halv time af nattesøvnen for at lufte ham....
    Istedet for at bruge morgenen på at gøre rent efter ham*GGG*


  • #3   2. aug 2006 MGP...hvem der bare havde en hvalp med mave af stål*GG*

    Slik kan han ihvertilfælde IKKE tåle....

    men har da før fundet børne frotte strømper...Bratz tøj og andre ikke helt identificerede sager i hans afføringer*GG*

    Og har et par gange afværget ham i at æde min datter's trusser...(størrelse 8 år)...ved simpelthen at hive dem op af halsen på ham inden de forsvandt i dybet*GG*

    Og føøøøøøøj....lige nu ligger han og prutter som en voksen mand*GG*...og de stinker.....
    *god morgen røv...er du vågen?*..*GGG*...og det er den...kan jeg love for*GG


  • #4   2. aug 2006 Thanh...
    *GG* godt for dig....men har bare den mest betænksomme og kærlige hund....der blot ville sørge for hans menneskemor ikke skulle ha afbrudt hendes søvn...*GG*...
    DET er da også værd at tage med....NOT*GG*


  • #5   2. aug 2006 Dejligt med så hensynsfuld en hund, hva?

    + 1 sympati for rengøringsarbejdet...


Kommentér på:
Ævser for pokker...

Annonce