{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.470 visninger | Oprettet:

Apropos kræsen puddel :-) {{forumTopicSubject}}

Jeg har skrevet før.....min lille stjerne, Smilla, er verdens mest kræsne hund, men nu er det hele ændret!!! Vi havde besøg ag en skøn Dansk Svensk gårdhund, Vaks.
Smilla er ikke vant til andre hunde, så hun blev fuldstændig kulret hi hi smiley Hendes næse var fast monteret på stakkels Vaks' bagende. Vaks blev da rimelig træt af Smilla's overdrevne kontaktbehov og satte hende "på plads". Smilla trak sig så lidt tilbage og Vaks kunne kaste sig over Smilla's madskål med Pedegree Pal piller og spiste det HELE!! Siden den episode, har min lille Smilla smovset og skovlet maden ind smiley Det er jo fantastisk... smiley Det var nok med en god gang jealousi....så spiste den lille som aldrig før. Er der nogen af jer, der har oplevet dette?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Apropos kræsen puddel :-)
  • #1   24. jan 2013 Ha ha, ja det prøvede jeg med min gamle hund.
    Han var en mini Pudel fra 1981. Han var så kræsen og småtspisende, som hvalp.
    Jeg fodrede ham med hånden, for at han skulle få noget overhovedet.
    Da han så var 4 mdr gammel, fik vi en Schæferhvalp, og så kunne det nok være, at han kunne tømme sin skål i en fart, for den anden hvalp skulle bestemt ikke have hans mad smiley


  • #2   24. jan 2013 smiley Jeg er stadig dybt imponeret over, hvor meget Smilla spiser!!! Jeg tænkte nemlig, at det nok kun var den dag hun havde gæster, men nej....det kører stadigvæk smiley

  • #3   24. jan 2013 har oplevet det samme med vores puddel Bølle på 1½ år, han vil ikke rigtig spise, så fik vi vores nye lille hvalp Bailey, han spiste så af Bølle's madskål og lige siden den dag bliver der spist op, og han forlader ikke skålen før der er spist op smiley
    Det er lidt morsomt, det samme gælder omvendt


Kommentér på:
Apropos kræsen puddel :-)

Annonce