{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.112 visninger | Oprettet:

Hundeforsikring uden ekstra selvrisiko {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Er der nogle der ved om der findes en hundeforsikring der dækker 100% af regningen minus selvrisiko ?
Mange forsikringer dækker 80% af regningen så man selv udover selvrisokoen skal betale 20% af regningen også ...

Hvis der findes sådanne forsikringer må i gerne sige frem

Hilsen Sophia

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hanging of posters in cement wall 750 kr.
  • afmontering af vand og tilførsel af vand 1.000 kr.
  • Sætte makeup spejl op over makeup bordet (stort spejl) 500 kr.
  • Tilskæring af hegn 1.500 kr.
  • Looking for Authorised Electrician Copenhagen area 2.450 kr.
  • Grave huller til stolper 3.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hundeforsikring uden ekstra selvrisiko
  • #2   26. jan 2013 tryg har fast selvrisiko. Til gengæld dækker de kun til hunden fylder 10.

• #3   26. jan 2013 Top Danmark havde det før i tiden (Argento var dækket 100% - minus ca. 910 kr og naturligvis undtaget udleveret medicin/recept) Nu koster de 3 gange så meget og dækker kun 90% udover selvrisikoen - derfor valgte jeg dyrekassen til mine. De dækker godtnok kun 80%, men de dækker hele livet og er lige så billige som Top DK var før.
    Tryg var lige så billig, men de dækker kun til hunden er 10 år MAX som Ginne skriver, men min søsters hund (labrador) blev smidt ud da han lige var fyldt 9 fordi de ikke tjente nok på ham...

• #4   26. jan 2013 Desuden har Dyrekassen samme pris for alle, uanset race smiley De andre har forskellige priser alt efter hvilken race/blanding du har

• #5   26. jan 2013 Som jeg forstår det, søger du en forsikring som betaler ALT og det eneste du vil betale, er det x antal kroner forsikringen koster om året?

• #6   26. jan 2013 Ej det tror jeg ikke J S. Hun skriver jo beløbet eksl. selvrisiko, så hun leder efter en forsikring som dækker resten af beløbet helt når man har betalt selvrisikoen. Sådan læser jeg det ihvertfald

• #7   26. jan 2013 Berner-Freak - Jeg tror du har ret, det er lige med at læse det ordentlig igennem smiley
    Synes heller ikke det andet lød rigtigt.

• #8   26. jan 2013 Tak for jeres svar ! Nej regnede heller ikke med sådan en "fantastisk forsikring" fandtes smiley Men jeg hørte det fra en i familien sådan var deres, men jeg troede heller ikke helt på det. så ville lige hører nogle kyndige herinde fra smiley
    HAr selv Agria, det er også 900 + 20%. men syntes selvrisikoen er høj, er der nogle der kan anbefale andre ? Og som også dækker ALT + hele livet, min hund er 10 måneder smiley

• #10   27. jan 2013 Tak smiley

Kommentér på:
Hundeforsikring uden ekstra selvrisiko

Annonce