13.247 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Gul slimet opkast Gul slimet opkast

Hej

Jeg vågnede op imorges til lyden af min hund der kastede op, men det var ikke normal opkast - det var gult slimet opkast. jeg lukkede hende ud i haven så hun kunne få det hele ud og det gjorde hun og har ikke brækket sig siden. Men lige efter tog jeg hende ud på en lang gåtur, hvor hun også fik lavet det store, og der var ingen tegn på diarré el. lign. Hun løb glad rundt og logrede og snuste, men sidst på gåturen begyndte hun at blive sløvere og sløvere. Og ligeså snart vi kom hjem løb hun op i min seng og lagde sig.

Er dette blot et tegn på lidt dårlig mave, eller er det mere alvorligt?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte 2 lamper op 500 kr.
  • Fallen dryer blocking entrance into bathroom 2.000 kr.
  • Reparation af sage espessomaskine 1.000 kr.
  • Flydespartel 1.500 kr.
  • Montering af låge på intregreret opvaskemaskine / Siemens 1.540 kr.
  • Ukrudt fjernes 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gul slimet opkast
  • #1   27. jan 2013 Er du sikker på at hun er sløv, eller du måske bare leder efter det?

Det er normalt at hunde kaster op en gang i mellem, det kan der være flere grunde til og i lang lang lang størstedelen af tilfældende er det ikke noget smiley

Evt kan nogle hunde ikke tåle, ikke at have lidt mad i maven smiley

• #2   27. jan 2013 Jeg forstår hvad du mener, da man normalt får helt paranoia på, men denne gang var hun sløv. Det er ikke slemt sløv men sløvere end normalt. Hun stoppede op flere gange på turen og kiggede på mig og ville ikke gå.
    Men jeg tror også bare hendes mave skal være lidt i ro og hun skal slappe af.
    Men det er første gang hun kaster gult slim op - derfor bekymringen. smiley

• #3   27. jan 2013 Det gør Gaja også hvis hun har tom mave, da der så kommer mavesyre op. Ofte er det tidlig morgen hun gør det, da så maven har været tom længe.

Nu får begge hund lige et par hundekiks inden sovetid, så kaster ingen op.

Men der kan selvfølgelig være flere grunde til det, men gult slimet opkast lyder meget som mavesyre smiley

• #4   27. jan 2013 Gult slim er bare maveslim.. kan ikke lige huske det korrekte ord smiley

Hvis hun vil spise og ellers virker normal er der ingen grund til bekymring og se om hun ikke er blevet frisk efter en god lur smiley

• #5   27. jan 2013 Min gør det også, hvis maven er for tom. Men ellers er han ikke påvirket af det. Jeg skynder mig bare at give ham lidt at spise og dunker mig selv i hovedet for ikke at have givet ham en smule aftenen før smiley

• #6   27. jan 2013 enig med de andre, maven er tom smiley
    det samme skete for min Berta i morges, hun fik sidst noget klokken 4 i går eftermiddags, og kom først i seng klokken halv 3,
    så hun har gået i mange timer og brugt mere energi end hun plejer, så der ikke var noget i maven har til morgen.
    det sker elles ikke så tit.

• #7   27. jan 2013 Gul slim hedder galde...

Kommentér på:
Gul slimet opkast

Annonce