{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
961 visninger | Oprettet:

TYPISKE HUNDE SYGDOMME HJÆLP {{forumTopicSubject}}

Jeg er lige gået i gang med min skoleopgave (OSO) hvor jeg skal skrive om min kommende uddannelse. Jeg vil gerne uddanne mig til veterinærsygeplejeske.

Mit produkt tænkte jeg på om jeg kunne tage min hund med i skole og forklare og de typiske hunde sygdomme og hvordan man kurerer dem.
Jeg har en Caverlier King Charles Spaniel. Ved at de har tilbøjelighed til at få øreproblemmer, men ved ikke andet.

Håber virkelig i vil hjælpe mig. Det ville være en KÆMPE hjælp smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  TYPISKE HUNDE SYGDOMME HJÆLP
  • #1   28. jan 2013 Spørger du om typiske sygdomme for en Cavalier?
    Problemer: Hjerte, syringemoli (eller noget i den dur), flere ting med øjnene, en sygdom hvor de falder pludselig.
    Vil anbefale dig at tjekke Cavalierklubbens hjemmeside. Der står en hel masse.

• #2   28. jan 2013 Øreproblemer? Det vidste jeg ikke, de var specielt disponeret for at lide af... smiley

Min havde aldrig problemer med ørerne smiley

Jeg tænker hjertesygdom, syringomyehlia, løst knæ (patellla luxation).

• #3   28. jan 2013 Tandsten?

• #4   28. jan 2013 Oh dyrenes beskyttesle lavede en kæmpe rapport for nogle år siden omkring hvilke sygdomme de danske hunde har og hvad de bliver aflivet af...
    Den kunne være god som basis baggrund for yderligere viden.
    Du kan også kontakte Agria-forsikring, de har også en masse racespecifikke og også generelle optegnelser på sygdom.

Så kan du lave både noget bredt i problemformuleringen og kredse det ind til mere specifikt omkring cavalieren. Denne race skal være obs på Hjerte, knæ, øre og syringomyehlia. Her kan cavalier klubben under DKK hjælpe dig med info, tal og viden.

• #5   28. jan 2013 Har du et link. Har lige været inde og se men kan ikke finde det.

• #6   28. jan 2013 Tandsten er ikke en sygdom smiley det kommet når plakken, der er bakterier og snavs ikke fjernes.
    Pøj pøj med opgaven smiley

Kommentér på:
TYPISKE HUNDE SYGDOMME HJÆLP

Annonce