{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
632 visninger | Oprettet:

kastrering og bivirkninger..erfaring.. {{forumTopicSubject}}

Jeg har en han hund som blev 4 i november..han blev kastraret omkring 1.5 års alderen vidst nok..husker ikke præcist dato lige nu..

han har altid været meget meget god til at fortælle når han skal ud og tisse..både i dagtimer og hvis det skulle ske om natten..og han kan snilt holde sig i 8+ timer hvis vi er på arbejde på samme tid..

men nu her i nat og i forgårs nat. samt aftenen før det har jeg fundet tis i vores udestue som kommer fra ham.. og han plejer altså at komme og vække mig om natten hvis han skal ud..og det har han også haft gjort noget tid hvor han pludselig begyndte at skulle ud om natten. og det har han stort set aldrig gjort før..de sidste to nætter har jeg bevidst vækket ham og taget ham ud og tisse om natten da jeg alligevel vågnede..og alligevel finder jeg så tis i udestuen.. men han render altså ikke og er tis trængene nu her i dagtimerne..

først troede vi det kunne være fordi han spiser så meget sne..men sneen forsvandt jo i går..

blærebetændelse kan det vel ikke være?? vil han så ikke være trængene hele tiden og rende og sjat tisse?

også slog det mig egentlig..er det en bivirkning der kan komme af kastration eller? selv om det først er opstået nu..

vil lige hører om nogle havde erfaringer inden jeg tog forbi dyrelægen..han render trods alt ikke og tisser konstant..

mvh christina

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kastrering og bivirkninger..erfaring..
Kommentér på:
kastrering og bivirkninger..erfaring..

Annonce