338 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

falsk drætig eller hvad? falsk drætig eller hvad?

Hej
Kan Pepsi være falsk drægtig selvom hun stadig har en af sine hvalpe og hun har haft dem alle sammen (to af dem er flyttet til nye familier)?
Hun er blevet utrolig beskyttende igen (som mens hun var højgravid og hvalpene var helt små). Hun gør bare min kæreste kommer gående eller der er noget nyt, Bailey kommer ind i stuen eller lign. - og hun gør ellers aldrig.

Hun tager sin bamse med sig overalt, og piber hvis hun ikke kan finde den, den er faldet på gulvet, eller man ikke tager den med for hende.
Hun er generelt bare tilbage i det der mønster, og jeg synes det er mærkeligt :S Jeg kan ikke helt forstå hvorfor

Jeg kan ikke helt forstå om hun bare reagerer sådan, fordi det er gået op for hende at hvalpene er flyttet (det er 1-1½ uge siden) eller hvad det måtte være.

Er der nogen der har oplevet lignende eller har erfaringer med det?
Jeg ved ikke rigtig hvordan jeg skal forholde mig til det (og hvor længe det skal vare!?) Det startede for 3-4 dage siden og er kun blevet værre.
Er det iorden vi siger nej til hende, når hun gør af alting og skal vi bare lade hende have den bamse hun tror er hendes baby og skal vi behandle den som var det en hvalp?

Bodil Jørgensen får et kuld hvalpe
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Oliering af terasse brædder 250 kr.
  • Skift af badeværelse håndvask inkl armatur og rør, skift af toilet og bruse amatur 8.000 kr.
  • Ophæng af 4 lamper 2.000 kr.
  • Græsslåning ved sommerhus 500 kr.
  • Rengøring af sommerhus 650 kr.
  • Reparation af plæneklipper 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  falsk drætig eller hvad?
Kommentér på:
falsk drætig eller hvad?

Annonce