{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.481 visninger | Oprettet:

Sygeforsikring Engelsk Bulldog {{forumTopicSubject}}

Jeg leder efter en sygeforsikring til min kommende engelske bulldog, men kan se at mange forsikringsselskaber ikke vil dække fx. øjen og hudsygdomme hos denne race.

Derfor vil jeg meget gerne høre fra andre EB-ejere hvilken forsikring I har?

(Der er vel heller ingen forsikring der dækker alm. sundhedstjek og vaccinationer hos dyrlægen?)

Mange hilsner

Linda

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sygeforsikring Engelsk Bulldog
  • #6   4. feb 2013 Jeg spurgte bare af ren nysgerrighed, da en person har fortalt mig, at hun får sundhedstjek og vaccinationer dækket. Har ikke kunnet finde sådan en forsikring, og troede ikke rigtigt på det, derfor spørgsmålet. Jeg er skam klar over, der er udgifter ved at have hund. smiley

Jeg ved også godt der er en egenbetaling uanset forsikringsselskab, og at der er mange ting jeg skal tage højde for, derfor er jeg interesseret i at høre fra andre EB-ejere. smiley

• #8   4. feb 2013 Ok. Har lige været inde og skimme TRYGs betingelser, og synes ikke jeg kan se de kører med racerelaterede lidelser. At den så kun dækker til hundens 10. år betyder ikke noget for mig. smiley

• #9   4. feb 2013 Jeg har engelsk bulldog. Han er forsikret i Agria. Har valgt medicin og genoptrænings tillæg også. Da det sagtens kan betale sig. Valgte at indsende en helbredsattest ved første sundhedstjek.
    Agria dækker ikke plastikskop, luftrør, blødgane eller næsebor. Men det er der vidst ikke nogle der gør på engelsk bulldog smiley

• #11   4. feb 2013 Jeg sidder her med papiret på hvad de dækker og hvad de ikke dækker. Det eneste de ikke dækker er det jeg lige nævnte. Giver 3000kr årligt med de tillæg jeg nævnte, livsforsikring og ansvarsforsikring. Synes ikke det er det dyreste jeg har hørt. De dækker desuden langt mere end dyrekassen kunne tilbyde fx.

• #13   4. feb 2013 Tænker om TRYGs forsikringssum pr år ikke er i den lave ende, 14.633,- pr år?

• #14   4. feb 2013 Venges hvor har du forsikring nu?

• #17   4. feb 2013 Tryg dækker kun 14.633 årligt.
    Agria dækker 24.380 årligt.
    Tryg koster mig (tager udgangspunkt i hvis den skal dække det samme som agria) 1700kr årligt. Men så dækker de ikke røngten(heller ikke ved fx ulykke), tandskader, øjenskader eller medicin.
    Agria koster 3.091kr årligt og dækker alt (altså også det tryg ikke dækker) udover næse og ganeproblemerne som jeg nævnte tidligere.

Men *VENGES* har ret i det er billigt smiley Det er nok bare ikke billigt hvis nogle af overnævnte skader sker smiley

• #20   4. feb 2013 3000kr er ikke kun sygeforsikring. Jeg har vidst læst for hurtigt. Det er inkl min udvidet ansvar!
    Jeg beklager smiley

• #21   4. feb 2013 TRYG dækker bla.:

3.5.3
    Medicin, som dyrlæge/dyrehospital/-klinik direkte giver hunden under konsultation eller indlæggelse.
    3.5.4
    Tandbehandling som følge af tilskadekomst. Tyggeskader dækkes ikke.
    3.5.5
    Udgifter til røntgenfotografering og elektrokardiografi, som er nødvendig i forbindelse med sygdommen/ulykken.

og der står intet om at de ikke dækker øjenskader

• #22   4. feb 2013 Jeg ved det er nyt at Tryg dækker så lidt som de gør. Da mine forældre fik et brev om at deres police var ændret (tryg) da de havde lavet om på hvad de ville dække og ikke ville dække.
    Det står også på deres hjemmeside.

• #23   4. feb 2013 jeg ser ikke 3.5.5. nogen steder på hjemmesiden smiley
    Men medicin under indlæggelse dækker alle. Det er efterbehandlingen de ikke dækker smiley Men som dækkes ved Agria.

• #25   4. feb 2013 Jeg har sakset disse punkter direkte fra betingelserne for hundeforsikringen.

Kan det være dette punkt du forveksler med at de ikke dækker røntgen?

3.7.3
    Røntgenfotografering og eventuel behandling for dysplasi og heraf afledte lidelser.

Kommentér på:
Sygeforsikring Engelsk Bulldog

Annonce