Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Hjælp til at hænge to plakater op 300 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Montering 2 IKEA møbler 500 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  forskellen mellem 2 racer
  • #1   7. feb 2013 Størrelsen på de 2 er meget forskellige. Sindet ved jeg ikke.

• #2   7. feb 2013 jeg syntes da ikke de minder meget om hinanden smiley akitaen er da møg stor i forhold ?? er den ikke ?? smiley

• #3   7. feb 2013 Størrelse og sind, efter hvad jeg har hørt så er akitaen meget større og har et meget uafhængigt sind, vi var selv nede og kigge på en og der fortalte de os at de ikke kunne lukkes ude i haven uden opsyn eller snor da den hvis den vil bare løber sin vej og så er den sku ligeglad med alverdens kommanoer, det fortalte opdrætter mig smiley

• #4   7. feb 2013 ja kan godt se at akita er meget større haha smiley men tænker nok også meget på dens sind. jeg har jo selv en shiba. og jeg tænkte bare hvis man nu skulle ha en nummer 2 hund om en akita ville vare sagen da jeg synes den ligner meget og ser total dejlig ud haha smiley men kender ikke racen så meget andet end den film der er om akita hvor ejer dør og den sidder på tog station hver dag efter . og blev helt forelsket i den race efter den film haha smiley

• #5   7. feb 2013 Hmmm - der er lige så stor forskel som på en Dobermann og en dværg-pincher... Eller en riesenschnauzer og en dværg-schnauzer smiley

• #6   7. feb 2013 er der virkelig det haah åhh det have jeg slet ikke regnet med hehe smiley

• #7   7. feb 2013 jeg er udemærket godt klar over det ikke er legetøj ??
    alle racer er jo spicel på deres måde og skal behandles forskellige det er jeg helt med på.

• #9   7. feb 2013 Imo er shibaen reserveret, hvor akitaen er direkte skarp. Jeg synes faktisk at det er den hårdeste af spidserne, fordi den er så skarp.

• #11   7. feb 2013 jegved ikke meget om akitaen men ved fra en amerikansk betjent jeg kendte engang at lige præcis den hunderace har de ordre på at skyde hvis de træffer den løs. Hvorimod pitts o.lign har de lov til at bruge tid på at indfange før evt. aflivning. Men pga. skarpheden som julie også omtaler og dårlig avl som åbenbart gør dem utilregnelige så er der fri aflivning på dem. Det synes jeg alligevel sætter tingene i relief.
    Det er selvf. den amerikanske jeg omtaler.

• #12   7. feb 2013 En tur på spidshundeudstillinger kurerede i hvert fald min lyst til en både den og den amerikanske (som bare er endnu større og endnu mere skræmmende)

• #13   7. feb 2013 jeg drømmer også om akitaen mennholdr mig til molossere den bliver en al for stor mundfuld ..

sarah det har jeg også hørt.. det er lidt vildt

Kommentér på:
forskellen mellem 2 racer

Annonce