{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
874 visninger | Oprettet:

Aktivitet {{forumTopicSubject}}

er en paplilion en hund med gang i har den en meget aktivitet behov.
jeg har fået det er and på hva man gøre hunden til for jeg ville gerne have en hund med gang i og en der er lære nem , lære den hurtig , altså sit og dæk og snor rundt og sådan , og på plads,

Ville gerne høre jeres meninger og erfarninger ,

gerne danske kommentar;D


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Rengøring af 187 kvm hus 1.300 kr.
  • VVS nu og her opgave 2.000 kr.
  • Græsslåning 250 kr.
  • ukrudt i forbed, små brosten op, fiberdug på linien af brosten og nedlægning af sten igen 1.170 kr.
  • hækklipning 205 kr.
  • Opgravning og bortkørsel af buskbom og laurbærbuske i bed i forhave. 10.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Aktivitet
  • #2   10. feb 2013 = jeg har fået at vide at det kommer an på ..

    - vil jeg tro.


  • #4   10. feb 2013 En papillon er en lille livlig hund, som elsker at lære tricks og lege, men den er også nem i forhold til t den ikke hr et kæmpemotionsbehov. En time til halvanden er fint for den. Den er een af de længst levende racer. Den er glimrende til agility og lydighedstræning. Pelsen skal ordnes ca en gang om ugen og øjnene skal vaskes ca hveranden dag. Den gøer en del, så det skal man lige vide på forhånd. Men ingen hunde er ens, så man kan ikke regne 100 procent med noget, når det gælder hunde....

  • #5   10. feb 2013 Det er rigtig nok har bare fået afvide de ligger meget men du siger de er meget lege syge .. og jeg skal bruge en hund til at få gang i huset. Og lever de læbge er det de race der lever længe .. og det er en bla ing a en dveg pincher. Hvordan er den.

  • #6   10. feb 2013 Har du ikke selv en blanding af papillon og dværg pinscher?

  • #7   13. feb 2013 Jo der er 6 uger jeg ved ikke så meget om den.. men glæder mig til at se om det er en hund med gang i

  • #8   14. feb 2013 Det tror jeg da det bliver, men alle hunde har jo forskellige sind uanset deres race. Nogle er aktive, nogle er forsigtige, nogle er nærmest hyperaktive. Du må da kunne fornemme allerede nu, hvilken type din er?

  • #9   14. feb 2013 Jamen den lejer og har det sjovt men det er jo med sine søskende . Jeg tænkte om den også ville gøre med andre hunde

  • #10   14. feb 2013 Det kommer jo an på hvor meget du gør ud af at socialisere den. Vil råde dig til at melde dig på et hvalpehold, der vil både du og hunden lære en masse også at være sammen med andre hunde. Meld dig til allerede nu, der kan nemlig godt være ventetid

Kommentér på:
Aktivitet

Annonce