{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
334 visninger | Oprettet:

Børstning langhåret chi {{forumTopicSubject}}

Jeg passer en langhåret chi de her dage, og hun trænger til at blive vasket og børstet. Jeg er vant til en helvedes masse underuld, så jeg ved ikke helt, hvad jeg skal gøre ved hende. Jeg tænker et bad og så børstning og klippe poter og faner. Men hvad skal jeg børste med? Jeg har en svinehår/nylon børste, en stålkam, en almindelig hårbørste og en plastic kam med ret brede tænder.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Børstning langhåret chi
  • #1   10. feb 2013 er du sikker på at det er ok med ejer at du begynder at klippe den?

• #2   10. feb 2013 Ditte: Ja ja smiley Altså hun bliver jo heller ikke klippet. Bare lige studset til og gjort lækker smiley Louie skal have en tur også, så hun ryger bare med i baljen smiley

• #3   10. feb 2013 Er du vantil underuld eller ikke, forstår det ikke helt.... Tobi (Shih Tzu) har en del underuld, her bliver vores hunde børstet inden bad og igen efter bad imens de bliver tørret med hårtørre :o)

• #4   10. feb 2013 Ja, jeg er vant til at børste en pomeranian, som jo nok foregår lidt anderledes end med sådan en glat, flad pels. (Jeg tror da i hvert fald, at hun brokker sig gevaldigt, hvis jeg hiver op i pelsen og børster modsatte vej)

• #5   10. feb 2013 hehe tror svinehår/nylon børste eller den almindelige børste ville været et godt valg :o) og *doh* du har jo poms, så selvfølgelig er du vantil underuld, mig der ikke lige lurede dit billede haha man kan være for hurtig, sry ;o)

Kommentér på:
Børstning langhåret chi

Annonce