{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
419 visninger | Oprettet:

Fransk bulldog ? {{forumTopicSubject}}

Der er lidt delte meninger om følgende når man læser på nettet - så nu spørger jeg jer herinde smiley


Er en fransk meget svær at gøre renlig?
Er de meget destruktive som hvalp/unghund?
Er de umulige at vende til at være alenehjemme?


Ved godt en hvalp er en hvalp men men .....vores golden var renlig da han var 10 - 12 uger og har stort set aldrig ødelagt noget....(det er småting - eget legetøj)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fransk bulldog ?
  • #1   10. feb 2013 Jeg har overhovedet ikke haft noget problem med at få gjort Snubbi renlig, han har virkelig været dygtig! og tror han alt i alt har haft måske 5 smutter, men ellers har der intet været!
    Ang. at være alene hjemme, så kan han sagtens være alene hjemme, han elsker dog at køre bil, så han vil helst med og gør alt for at komme med! men han har ALDRIG ødelagt noget hvis det er det du tænker på!

    Kan kun sige at det er en fantastisk hund! Dog ved han godt hvad han vil og hvad han ikke vil smiley


  • #2   10. feb 2013 Nu har jeg ingen fransk, men min amerikaner var 10 uger da hun var renlig og min den lille var 12 måneder, før hun var. Nogen siger mindre hunde er svære at gøre renlige end andre.

    Men kender en masse franske som er alene , en normal arbejdsdag, uden at ødelægge. Både som alene hund og hvor de har en ven.


  • #3   10. feb 2013 De er jo individuelle lige som alle andre racer.

    Jeg har oplevet franske der ikke kunne være alene hjemme, mens andre ligger bare og sover. Og det kommer jo igen også an på hunden samt hvordan man tilvænner den.
    Mht renlighed er ihærdighed jo også afgørende, intet er umuligt:-)
    Jeg har haft fb hvalpe der stjal med arme og ben af ungernes bamser for at tygge i dem, så har jeg også haft hvalpe, hvor man nærmest glemte at det var hvalpe fordi de ikke lavede unoder...
    så som alle andre racer, så er de individuelle:-)


  • #4   10. feb 2013 Ja de er individuelle hunde /hvalpe men men det kunne godt være man kunne danne sig et indtryk af tendens indenfor racen smiley

  • #5   10. feb 2013 Men tak for alle jeres svar - håber på flere smiley

  • #7   10. feb 2013 Berta var meget længe om at blive renlig. Det hang måske også sammen med at hun er født i september og da vi fik hende i november havde hun aldrig været ude før. Det tog lang tid at lære hende at gå i snor og hun frøs rigtig meget. Hun har selvfølgelig ødelagt noget af børnenes legetøj men det kan altså også være svært for en lille hvalp at se forskel på dit og mit når begge dele ligger på gulvet. Som voksen har hun dog aldrig ødelagt noget. Hun har aldrig haft problemer med at være alene hjemme.
    Alt i alt kan jeg sige at hun er en rolig hund som elsker alle mennesker, katte, hunde, kaniner osv. Hun er nem at have med på camping og hun gør aldrig.
    Hun er en rigtig dejlig familiehund.


Kommentér på:
Fransk bulldog ?

Annonce