622 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

ispinden kom op igen! ispinden kom op igen!

Det er så en uge siden at jeg skrev herinde, at min hvalp havde slugt en hel ispind! Den kastede hun op i nat, sammen med 3 stykker majskolber! For vildt ikke- dvs. At mavesyren altså IKKE nedbryder ispinde, hvilket jeg troede.. Tænk en HEL uge i hendes lille mave, uden at hun har reageret på det:-)

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Køkkenamatur er løst 800 kr.
  • Vandhane skiftes 750 kr.
  • vinduespusning 800 kr.
  • Samle gyngestativ 630 kr.
  • Hænge badeværelsesspejl og soveværelsesspejl op og ophængning af loftslampe ikøkken 850 kr.
  • Græsslåning naturgrund 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ispinden kom op igen!
  • #1   3. aug 2006 Guuuuuuuuuuuud troede du havde været hos dyrlægen, samme dag det skete !!! Men godt at den kom op......

• #2   3. aug 2006 Hold da op........du er da virkelig heldig, at de majskolber kom op igen.......kender en hund som havde spist en majskolbe og den satte sig fast i tarmen med operation til følge......majskolber er meget farlige for hunde......de kan ikke fordøje dem

• #3   3. aug 2006 Du er sgu modig - både majskolber og ispind uden dyrlægebesøg, det havde jeg ikke turde.

• #4   3. aug 2006 Majskolber -
    I hv ilken grad er de farlige for hunde - ???
    Vores gnaver vores kolber færdige - og tiltider partere de det inderste og spiser det også - har de gjort i årevis - og aldrig taget skade af det -

• #5   3. aug 2006 Julie - så kommer de nok også hele ud i den anden ende, eller i de stykker de nu er blevet tygget i, for hundenes system kan ikke nedbryde majskolber.

Mine har ædt farvekridt - det så ud somom det var smartiesstænger der kom ud af dem *GGGGGGGGGG*

• #6   3. aug 2006 Julie.....hvis hunden ikke tygger kolben.....altså det inderste.....så ligger det bare i maven som en hård klump og den skal så hel ud igen......denne hund jeg taler om havde været på rov i en majsmark og havde altså slugt et stukke hel......dette stykke kunne ikke passere i tarmen og satte sig fast. Ejeren vidste intet om det og kunne ikke forstå, at han holdt op med at spise.......han blev undersøgt på kryds og tværs og til sidst fandt dyrlægen et stort stykke som havde sat sig fast ......han var meget syg

• #7   3. aug 2006 ok... smiler...
    Her drejer det sig om at de får en halv majs hver engang imellem - ( selvfølgelig oftere i majssæsonen - ) da jeg nærmest lever af dem - smiler...

• #8   3. aug 2006 vores gamle hund åd tit majs, og elskede dem! Men tror vist nok at vi har fået en lærestreg nu! Lille Fridapigen æder bare alt hvad der ligner noget spændende, lidt belastende faktisk, da gå-turen mest er præget af at "mission- find en ting, og æd den" Hun har også ædt en halv citron m/ skal og rå løg- Hvad sker der i hovedet på den lille?

• #9   3. aug 2006 Jeniki, dyrlægen er først på tale når hunden har det dårligt, ellers kunne vi jo rende der konstant ikke, Sund fornuft er vist nok i nogle situationer.. Og det råd han gav var - "vent og se"

Så modig..det ved jeg nu ikke rigtig!

Kommentér på:
ispinden kom op igen!

Annonce