357 visninger
|
Oprettet:
3. jul 2011 Følger: 9 Følgere: 30 Hunde: 3 Emner: 243 Svar: 5.736
Det der store savn {{forumTopicSubject}}
Det er nu ca 1 år og 8 måneder siden Kongo blev aflivet, pga HD. Den dag idag savner jeg ham stadig ligeså meget som dagen efter, og jeg vil bytte begge mine hunde for at kunne have ham igen.
Jeg tror aldrig jeg kommer over ham, tror aldrig jeg kan elske en hund så meget som jeg elskede ham. Den eneste hund jeg elskede næsten ligeså meget var Zippo, som flyttede sammen med min x kæreste.
I andre der har mistet, har i det på samme måde?
Det er jo ikke fordi jeg ikke kan lide mine hunde, jeg elsker dem da. Men slet slet ikke på samme måde, den der dybe kærlighed, den oplever jeg ikke.
maj 2012
Følger: 35 Følgere: 31 Hunde: 4 Emner: 49 Svar: 1.626
Jeg kan stadig tudbrøle hvis jeg kommer i dybe tanker om ham.
jul 2011
Følger: 9 Følgere: 30 Hunde: 3 Emner: 243 Svar: 5.736
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.705
Hun er stadig meget savnet, men har det slet ikke på den måde som du skriver.
Fie havde et mega langt forløb med sygdom og var indstillet på at hun ikke skulle gennem mere, om det så har hjulpet mig at jeg var afklaret omkring det, aner jeg ikke.
Men jeg ser tit billeder af hende og mindes hende med et smil på læben
Selvfølgelig ville jeg da gerne stadig have hende, men sådan skulle det , desværre ikke være
jul 2011
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.705
Eller Floyd synes jo livet er en fest, mig der som fører ikke kan finde tilgangen til ham
jul 2011
mar 2011
Følger: 2 Følgere: 2 Emner: 32 Svar: 1.360
Mine to andre hunde, som jeg siden fik, kan ikke tage hendes plads i mit hjerte og det skal de heller ikke, for også de har fået hvert sit specielle rum, som ingen andre kan indtage.
Kærlighed er en forunderlig ting.
Den bliver ikke mindre, jo mere man giver ud af den - tværtimod.
Og til jer, der også savner:
En dag vil I opleve, at den hund, som ikke kunne erstatte jeres gamle hund, heller ikke vil kunne erstattes.
okt 2006
Følger: 29 Følgere: 48 Hunde: 4 Emner: 135 Svar: 4.923
jul 2012
Følger: 22 Følgere: 87 Hunde: 2 Emner: 161 Svar: 2.199
Jeg selv mistede min lille soulmate i sommers, i 5 måneder gik jeg rundt i tåge jeg kan faktisk ikke mindes at have lave noget i de fem måneder, det er bare sort i hukommelsen. Jeg passede mit job og jeg hang nogenlunde i på studiet, det var det.. Jeg gik til studierådgivningen hvor de også tilbyder psykolog og han sagde jeg var havnet i en ond cirkel og gav mig nogle tip til hvordan jeg skulle komme videre med sorgen og jeg fik taget nogle løse ender omkring hendes aflivning op med min familie. Det hjalp meget!
I dag savner jeg hende stadig, men det er mere på en vemodig facon og nogen gange endda med et lille smil på læben når jeg mindes det gøgl vi lavede sammen.
Det der store savn