{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gode dyrlæger i Kolding-området?
  • #1   13. feb 2013 Jeg har rigtig gode erfaringer med både Dyrlægehuset Kolding (som er min faste dyrlæge) og Kolding Dyrehospital (som jeg har brugt akut en enkelt gang). smiley

http://www.dyrlaegehusetkolding.dk/
    http://www.koldingdyrehospital.dk/

• #2   13. feb 2013 Dyrlægehuset Kolding har vi gode erfaringer med:)

• #3   13. feb 2013 Dyrlægehuset middelfart og hvis det skal være billigt til f.eks. vacc. Dyrlæge pedersen i vejle

• #5   13. feb 2013 De er rigtige dygtige på Kolding dyrehospital..... Hold dig langt fra dem i sommersted.... Ikke fordi de ikke er dygtige men deres behandlinger er tit 3-4 tusinde dyrer en de først har sagt.....

• #6   13. feb 2013 Dyrlægehuset i Kolding vil jeg aldrig sætte mine ben i mere 2 gange det var sq 2 gange for meget....aldrig igen...

Kolding dyrehospital kender jeg ikke men skal have pennhippet mine hunde der den 8...

• Sanne A
    Sanne A Tilmeldt:
    mar 2012

Følger: 2 Emner: 7 Svar: 50
    #8   14. feb 2013 Nu skriver Kim at hvis det skal være billigt så Dyrlæge Pedersen i Vejle...
    Tja det er den dyrlæge jeg har som førstevalg uanset prisen. Jeg er meget glade for at bruge dem og kender mange andre som også er det. Og så har de ingen kvaler med at henvise dig til en anden dyrlæge med specialviden, hvis det er bedre - det er noget jeg personligt sætter stor pris på.
    Pedersen selv kan godt være lidt speciel, men jeg kommer ikke til dyrlæge for at sniksnakke, så det passer mig fint. Og så synes jeg at han har et sundt syn på, hvad man skal og ikke skal udsætte sin hund for. Det har begge dyrlæger deroppe - den anden dyrlæge hedder Birthe.
    Klinikken til gengæld er ikke noget at prale af. Den ligger i kælderen af hans privatbolig, men det fungerer.

Ved Dyrlægehuset Kolding har jeg brug Margaretha Bek, og fik en rigtig god service. Men det var til en specialundersøgelse, så jeg kender ikke firmaet som helhed. Men prisen var noget højere end jeg er vant til - gebyr for udskrivelse af recept... hmmm det har jeg dælme aldrig betalt for før.

• #9   14. feb 2013 Dyrlæge huset i Kolding har vi også brugt to gange fint sted , men nogle onde priser

• #10   14. feb 2013 Sanne A jeg vil give du helt ret ang. Pedersen Vi bruger ham også og han var til kæmpe hjælp da vi var så uheldige at få parvo....

Kommentér på:
Gode dyrlæger i Kolding-området?

Annonce