{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.468 visninger | Oprettet:

Min hund skriger? {{forumTopicSubject}}

Jeg har før søgt hjælp her med held, så prøver lige igen. Min lille Amr. Cocker på 4 år har "anfald" (ikke epilepsi) men virker som om hun får voldsom ondt (der kan gå op til 3 uger uden problemer) når hun rejser sig skriger hun MEGET højt, vil ingenting i 30-45 min, ligger helt stille m. v. bagben ud til siden. Hun vil ikke røres (snerrer af mig hvad hun ellers aldrig gør). Som skrevet sker det altid når hun har ligget stille, men én enkelt gang skete det hvor hun ligesom "faldt" ned af nederste trin og så lå i en underlig stilling et stykke tid. Når det er ovre rejser hun sig forsigtigt og går meget roligt omkring. Efter dét her startede (ca. 4 mdr. siden) har hun meget med at trykke forkroppen ned i gulvet og rumpen op i luften, som om hun strækker igennem?
Hun er undersøgt meget grundigt: Røntgen/scanning og div. blodprøver, uden det har vist noget. Skal siges hun spiser og drikker som sædvanligt.
Håber nogen herinde har oplevet noget tilsvarende. Aner simpelhen ikke hvad jeg skal gøre. Har frygtelig ondt af hende når det står på:-(

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min hund skriger?
Kommentér på:
Min hund skriger?

Annonce