Syg efter spist choko-kage {{forumTopicSubject}}
Ja Manden min tænkte ikke lige over det og havde stilt noget chokolade kage i hundehøjde..
Da jeg står op senere på dagen, opdager han at hun har spist noget af det og siger det til mig, og jeg tænker bare fuck!!!!
Der er desværre gået nogle timer siden, og dyrlægen kan ik gøre noget, men hun har det også fint, intet at mærke.
Om natten tar jeg på job, og da jeg kommer hjem, møder der mig en syg hund, der har overskidt gulvtæppet i stuen.
Jeg gør rent, får hende tisset af i haven, og putter hende i sine tæpper, ude i køkkenet, og går i seng i rummet lige ved siden af, så jeg kan høre hende.
Vågner ved at noget ikke stemmer, og hun brækker sig flere gange.
Resten af dagen, putter hun bare i sofaen med mig, sover og lige små tisseture i haven, og det render ud af hende...og ind igen, hun går lidt rundt og vil gerne lege lidt igen.
Igår aftes blir hun så rigtig skidt igen, kaster op en gang, piver, ryster og vil bare putte helt ind til mig.
Jeg skal på job igen, men kæresten er selv syg, så han sover i stuen, så han kan høre hende tydeligt.
Han putter hende i hendes tæpper og holder øje med hende.
Han vil ringe hvis hun får det værre..
Da jeg kommer hjem i morges kommer der en rigtig glad hund mig i møde, og danser rundt og vil ud i haven og snuse rundt...
Hold op jeg var så lettet!!!
Sikke en omgang, så det kan ikke siges nok, pas på med chokolade/kakao, det er virkelig noget skidt for hunde!!
Og manden har fået skæld ud, og har lært på den grumme måde, at alt mad skal OVER hundehøjde!
jan 2008
Følger: 6 Følgere: 13 Hunde: 2 Emner: 183 Svar: 2.613
sep 2009
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 3 Emner: 298 Svar: 1.975
Ønsker ikke hug, for vi ved godt at det var et meget uheldigt sted det blev stilt, men det var ikke med vilje og han tænkte ik lige over det, ellers havde han stilt det et andet sted.
Og vi har haft det rigtig hårdt med hende mens hun var syg.
Med dette indlæg vil jeg egentlig bare fortælle at det kan altså gå galt og blive meget syg af det, selvom det kun er en lille bid der er taget.
Og man skal passe MEGET på!
jun 2012
Følger: 39 Følgere: 87 Hunde: 6 Emner: 265 Svar: 5.394
- Men det er da godt hun er rask igen.
jan 2013
Følger: 1 Hunde: 2 Emner: 1 Svar: 8
sep 2009
Har det bare så dårligt over vi ik lige tænkte over det, og hun fik det så skidt
sep 2009
Og jeg er sikker på at det er den chokoladekage, hun blev så syg af. Kan ikke finde anden grund, for det er det eneste hun har haft fat i, som hun ikke plejer.
Og det her pulver er sådan noget stærkt/bitter pulver og ikke almindelig kakaopulver som til kakaomælkene.
Så jo jeg er sikker på det er den der gjorde hende syg.
Syg efter spist choko-kage