{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
902 visninger | Oprettet:

Snøft manden er allergisk.. {{forumTopicSubject}}

Vi har haft Lady her i 3 uger og de sidste par dage har manden slået ud med nældefeber agtige knopper.. Jeg får dem når jeg har mine marsvin oppe,men det jeg ska bare tá en Benadryl og langærmede på, så er der som regel intet.
Manden her får det, lige efter han har rørt lady, sidder med dyne eller tæppe hun også har lagt på.. smiley

Øv hvor er det trist, så nu er vovse forbudt adgang til soveværelse, og må kun være i den ene sofa, og egne tæpper, og helst ikke hos ham.
Håber virkelig det hjælper, for hun har skiftet hjem for mange gange, og vil ikke have hun skal væk igen.

Blir det værre må jeg sende ham til læge og så må jeg jo punge ud for hans piller, for vil så nødig at hun skal væk smiley
Øv øv hvor er det trist, og han har aldrig reageret på hund før, og det er først kommet her efter 3 uger..
Men det er kun ved hud mod hund kontakt, eller hud mod tæppe hun har været i.
Manden er så også forkølet, og nu mener han at snotnæsen også er pga hende smiley øv øv øv

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ny vandlås håndvask 600 kr.
  • Udskiftning af gulvvarmestyring 2.300 kr.
  • Stikkontakt med dæmper 1.250 kr.
  • Fjerne + ny fuge ca 60cm 700 kr.
  • Afmonter kogeplade i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Snøft manden er allergisk..
  • #1   20. feb 2013 Nej hvor surt! Gi ham benadryl ;0) Håber det går.

• #2   20. feb 2013 Ej hvor er det trist smiley

Håber han kan få noget medicin, så i ikke skal af med hende smiley

• #3   20. feb 2013 Det er altid ærgerligt at måtte omplacere sin mand, men nogle gange kan det jo være det bedste for manden, når nu han er allergisk overfor hunden - han skulle jo nødig lide....

smiley

Håber lægen kan hjælpe Jer, så både mand og hund kan være i huset sammen.

• #4   20. feb 2013 Håber i kan finde en løsning så hun kan blive og han kan undgå at slå ud

• #6   20. feb 2013 Vi har en i familien der får akupunktur mod allergi. Det er godt nok pollen allergi han har, men han synes det virker.
    Måske det var en ide?

• #8   20. feb 2013 Nu er hun jo måske ikke hvalp mere, men, mange reagerer mer på hvalpe, og hun er jo stadig ung, så man kan jo håbe at det er noget med hvalpetinget at gøre. Noget andet der kan hjælpe, er at vaske hunden jævneligt, med et meget mildt schampo og balsam så at det er skonsamt for hunden. Det er ting jeg hørt fra allergiske venner smiley man kan også få testet eksakt hvad det er man er allerigsk overform hvis det er proteiner i pelsen, kvalster eller andet, det kan vare en god ide så at man hved hvad man skal tænke på smiley

• #9   20. feb 2013 Jo men omvendt er det jo også synd bare at aflive hvis han ellers er sund og rask og kan lave noget i hjemmet smiley

• #11   20. feb 2013 Ellers må han udenfor. Der skal bare bygges et godt lille mande skur så han kan få ly for regnvejr. Snor på er nok også nødvendig så han bliver på matriklen. smiley

• #12   21. feb 2013 Ja det duer ikke med en mand som går og strejfer smiley

• #13   22. feb 2013 Haha beklager jeg ikke har svaret, men den har ikke vist at der er kommet nye hændelser...ikke i etbenede af dem jeg har oprettet......

Det har hjulpet at holde hende nede fra den ene sofa, og han sidder ikke med hende, og tæpperne skal vaskes.. Så håber det går.

Hun skal ingensteder, har endelig fået mig en hund, efter en del års venten, og så gir jeg ikke bare op og sender væk, niks vi er også hendes 3 hjem allerede, så her skal hun blive..

Men det var da en god ide, med at sende manden ud.... Men tror snoren blir meget nødvendig, for han strejfer!

Kommentér på:
Snøft manden er allergisk..

Annonce