Snøft manden er allergisk.. {{forumTopicSubject}}
Vi har haft Lady her i 3 uger og de sidste par dage har manden slået ud med nældefeber agtige knopper.. Jeg får dem når jeg har mine marsvin oppe,men det jeg ska bare tá en Benadryl og langærmede på, så er der som regel intet.
Manden her får det, lige efter han har rørt lady, sidder med dyne eller tæppe hun også har lagt på..
Øv hvor er det trist, så nu er vovse forbudt adgang til soveværelse, og må kun være i den ene sofa, og egne tæpper, og helst ikke hos ham.
Håber virkelig det hjælper, for hun har skiftet hjem for mange gange, og vil ikke have hun skal væk igen.
Blir det værre må jeg sende ham til læge og så må jeg jo punge ud for hans piller, for vil så nødig at hun skal væk
Øv øv hvor er det trist, og han har aldrig reageret på hund før, og det er først kommet her efter 3 uger..
Men det er kun ved hud mod hund kontakt, eller hud mod tæppe hun har været i.
Manden er så også forkølet, og nu mener han at snotnæsen også er pga hende
øv øv øv
feb 2013
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 5 Svar: 78
jul 2011
Følger: 9 Følgere: 30 Hunde: 3 Emner: 243 Svar: 5.737
Håber han kan få noget medicin, så i ikke skal af med hende
maj 2011
Følger: 9 Følgere: 14 Emner: 3 Svar: 933
Håber lægen kan hjælpe Jer, så både mand og hund kan være i huset sammen.
nov 2009
Følger: 30 Følgere: 30 Hunde: 7 Emner: 61 Svar: 4.036
mar 2007
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 24 Svar: 206
Måske det var en ide?
okt 2009
Følger: 4 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 8 Svar: 260
maj 2011
dec 2011
Følger: 4 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 67 Svar: 1.236
maj 2011
sep 2009
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 3 Emner: 298 Svar: 1.975
Det har hjulpet at holde hende nede fra den ene sofa, og han sidder ikke med hende, og tæpperne skal vaskes.. Så håber det går.
Hun skal ingensteder, har endelig fået mig en hund, efter en del års venten, og så gir jeg ikke bare op og sender væk, niks vi er også hendes 3 hjem allerede, så her skal hun blive..
Men det var da en god ide, med at sende manden ud.... Men tror snoren blir meget nødvendig, for han strejfer!
Snøft manden er allergisk..