{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.107 visninger | Oprettet:

mavekramper og opkast, men normal afføring??? {{forumTopicSubject}}

Hej

Min hund, som jeg har haft knap en måned, har de sidste par dage haft hvad jeg må beskrive som mavekramper eller sammentrækninger 2-3 gange og også kastet op nogle gange. Dette vil jo normalt tyde på problemer i tarmene som f.eks blokering/forstoppelse, men hun både tisser og bæer normalt. Hun spiser og drikker også normalt, og leger og sover normalt.

Hun får de her sammentrækninger, har kastet op to gange med nogle dages mellemrum, men er ikke påvirket ud over et noget mut udtryk lige efter opkastningen. Ellers er alt helt normalt. Jeg er godt nok forvirret!

Ja ,jeg ved slet ikke om jeg skal være bekymret eller hvad. Jeg er bare dybt forundret over modstridende symptomer og adfærd.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mavekramper og opkast, men normal afføring???
  • #1   24. feb 2013 Ja, det er jo det - min anden hund Sowensa, har flere gange forædt sig i noget, kastet det op og så ganske roligt ædt det igen! Ret klamt ,men hva, hun slikker også sine egne kønsdele og æder kattelort hvis jeg ik stopper hende.

    Da hun, Tinky, kastede op for et par dage siden havde hun fuld mave. Hun kastede op fire gange, men der kom kun noget op de to første gange. Dog havde hun vist ædt en halv tom toiletrulle så det var nok det. Idag var maven helt tom. Hun har det med at glemme at spise, synes jeg. Hun er helt VILDT energisk og render rundt som en tosse det meste af dagen, og aftenen. Ku godt ske jeg ska prøve at få hende til at spise mens jeg sidder og ser på så hun ikke bliver dårlig.


Kommentér på:
mavekramper og opkast, men normal afføring???

Annonce