4.091 visninger
|
Oprettet:
hund spiser fuglefrø {{forumTopicSubject}}
hej alle
håber i kan hjælpe mig...
jeg har to dejlige hunde som spiser fuglefrø græs og hestepære... har fået afvide at det er noget med tarmflora at gøre... så jeg tænker på om der findes noget tilskud noget i foder så de ikke går og spiser det for den mindste kaster det op igen og får det dårligt af det????
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 52 Hunde: 4 Emner: 553 Svar: 30.929
Reiki synes uden tvivl det smager himmelsk, og har sågar lært sig at klatre lidt op af en stige for at få fat på fuglefrø.
Hestepærer er en osse noget de fleste hunde synes er enormt lækkert -spørg mig ikke hvorfor.
Jeg har ikke formået at lære mine at holde sig fra den slags når jeg ikke selv er tilstede, men begge forstå jo "nej" så de kan stoppes når jeg er der og ser de skal til at æde et eller andet jeg ikke vil have.
sep 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 2 Emner: 14 Svar: 113
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 52 Hunde: 4 Emner: 553 Svar: 30.929
Jeg har ikke have så herhjemme er det ikke et problem, men hos mine forældre åd reiki ret store mængder (han sked frø i flere dage når vi havde været der;)) så min mor har hængt foderbræt/foderbeholdere sådan at han ikke kan nå dem. Nu får han kun spist det fuglene spilder, og det er ikke mere end at det nok kan gå an.
hund spiser fuglefrø