{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.641 visninger | Oprettet:

Elektrisk negleklipper {{forumTopicSubject}}

Er der nogen, der har god erfaring med en elektrisk negleklipper? Jeg har en lille hund på 4 kg. som desværre hader at få klippet negle. Det er et rent mareridt hver gang og jeg synes det er synd, at Naomi skal få så dårlig en oplevelse med det. Tænkte om det ville være nemmere med en elektrisk?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Elektrisk negleklipper
  • #1   25. feb 2013 jeg filer neglene på mine hunde med en dremmel. De første gange var vi to om det og tog kun ganske lidt med masser af ros. idag kan jeg sidde med dem, hvor hundene ligger på ryggen på mine lår og file alle neglene uden problemer. jeg aflsutter altid med leg som hunden syntes er sjov, så den lærer at forbinde det med noget positivt. så masser af tålmodighed, så kan det bliver en god oplevelse for hunden

  • #2   25. feb 2013 Jeg har prøvet en elektrisk der lyser rød gul eller grøn så man ved om man må klippe eller ej og jeg syntes den var elendig. Ved ikke om det er den du har kigget på, men den kan jeg ihvertfald ikke anbefale

  • #3   25. feb 2013 Mange tak for jeres råd - jeg tror jeg vil prøve at file neglene, hvis jeg kan. Håber jeg kan fortælle om en forbedring om noget tid smiley


  • #4   25. feb 2013 Ellers kan jeg varmt anbefale Ølby dyrehospital, de tager 50 kr for ukompliceret negleklip. dvs at du selv holder hunden mens en person derfra klipper

  • #5   10. mar 2013 Godt nyt herfra os: Jeg har lige klippet alle Naomis negle på kort tid, uden de store problemer. Når hun vred sig og ville fri, sagde jeg bestemt NEJ, men når hun så lå stille og lod mig klippe neglene, roste jeg hende meget og gav hende nogle rigtig lækre godbidder. Så længe jeg viser hende, at jeg er rolig og at hun skal have klippet de negle, overgiver hun sig lidt efter lidt.
    Tænkte I ville blive glade for at høre, at det går bedre smiley


  • #6   10. mar 2013 super godt gået, fint med tilbagemelding. næste gang er du endnu mere rolig da i begge har haft en succesoplevelse, så du får bestemt helt styr på negleklipperiet

Kommentér på:
Elektrisk negleklipper

Annonce