{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
934 visninger | Oprettet:

stride gamle damer {{forumTopicSubject}}

ja da vi gik tur her til morgen mødte vi 8 gamle damer som kom i mod os.
da bella jo er halvblind og panisk angst for mange mennesker, så tog jeg hende op på armen mens vi gik forbi.
da de så er passeret høre jeg en af de gamle sige "den er da bare møg forkælet og har sikkert ikke lært at gå på benene"
ORH hvor blev jeg sur. vender mig så om og siger" ved du hvad? hun er faktisk ikke forkælet, nej hun er halvblind og angst for mennesker fordi hun har været behandlet dårligt"
det eneste svar jeg så fik var bare " jamen så skal den da slet ikke være i live! blinde hunde er til ingen gavn i dk"

GUD hvor blev jeg sur. vente mig og gik hjem med mine hunde i raseri...

hvad mener i om denne fine kommentar fra damen?
skal alle blinde hunde bare dø?

skulle bare lige ud med det... puhaaa


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  stride gamle damer
  • #2   26. feb 2013 Gamle damer nu til dags, nogle af dem har bare sagt klik..)-:
    Der var også en endda da jeg skulle ind i bussen med Nenomi, hun lå i en taske.
    Så da jeg betaler, er der en pige der hurtigt tager hånden ned til nomi, for at ae.. Men så en ved siden af råber, ''Pas nu på, de små hun er så gridske og de bidder!-.-

    - Så sagde jeg så ingen ting..
    Men nu ved jeg nomi ikke gør noget, for hun er bare så nervøs for alle.. Hun knurre kun lidt af mænd


  • #3   26. feb 2013 ja det ahr du ret i smiley blev bare så sur fordi at jeg ved bella har en del problemer og at hun ikke kan med andre mennesker. men at hun så havde den holdning at små hunde bare er forkælet og ikke kan gå, så blev jeg lidt irriteret da hun jo slet ikke ved noget om hunden smiley

  • #4   26. feb 2013 Jeg må indrømme at jeg mok bare havde sagt at det samme gælder gamle gimper - de er heller ikke til nogen gavn i Danmark, mon ikke også de bare skulle aflives...
    Glem striglerne, sådan nogle findes der masser af og hvis man skulle bruge sin tid på at spekulere på deres mening, så kunne man ikke lave andet smiley


  • #5   26. feb 2013 Camilla hahah tja gad vide hvad de så havde sagt smiley

  • #6   26. feb 2013 De burde i princippet ikke udtale sig om ting de ikke ved, men min erfaring med ældre damer er at de elsker at snakke og om ALT, så de var nok bare løbet tør for et emne at snakke om smiley

    Enig med Camilla smiley


  • #7   26. feb 2013 Som om gamle blinde mennesker til nogen gavn!
    Jeg var satme blevet gal, hvis det var en dame der havde sagt det om min hund!


  • #8   26. feb 2013 Fine, ældre damer kan nogle gange være så grimme i munden.

    Jeg er blevet kaldt perker af en nydelig ældre dame i fin frakke, pænt opsat hår, og en smart lædertaske. Hun troede sandsynligvis ikke at jeg ville kunne forstå hende, da jeg talte engelsk mens jeg passerede hende. Hun var så ved at tisse i bukserne, da jeg vendte om og stille og roligt påpegede at hun var ubehøvlet. Jeg tror ikke det nytter noget at hidse sig op, men at det er bedre at påpege deres dårlige opførsel - og det er da noget bedre at jeg gør det, end at det var en som hidsede sig mere op.


  • #9   26. feb 2013 Havde nok pænt bedt hende om, at holde sådan nogle spydige og ondskabsfulde bemærkninger for sig selv..



Kommentér på:
stride gamle damer

Annonce