{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.665 visninger | Oprettet:

Rottweiler og kulde - hvor meget kan de tåle? {{forumTopicSubject}}

Hvor meget kulde kan en rottweilere/labrador tåle, uden den fryser eller bliver syg af det ?

Og kan et dækken være løsningen, til de kolde dage, eller et koldt klima (fx. Norge) ?

Forsøgt at google det, men uden held, så håber I kan hjælpe mig (:

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rottweiler og kulde - hvor meget kan de tåle?
  • #2   27. feb 2013 Altså min rottweiler var ude og lege i 3 timer da den første rigtige sne kom, hun blev bogstaveligt talt møgsyg. Hun fik halsbetændelse, tabte sig lidt over 5 kg på 3 dage fordi hun havde så ondt i halsen hun ikke ville spise.. Så nu hedder det dækken til træning (rally) gåture i kraftigt regnvejr og snevejr smiley

• #4   27. feb 2013 Hun legede med hendes legekammerat så det var jo ikke fordi hun sad stille smiley tværtimod.. Fortæller bare om min oplevelse smiley Men Silja er også lidt af en mandags model godt nok....

• #6   27. feb 2013 Ja smiley

• #7   27. feb 2013 Tænkte mest på de længere gåture, hvor pauser også kan forekomme (alt efter årstiden -også vinter) ..men også hvis jeg tog ham med til Norge eller Sverige fx.
    smiley

• #8   27. feb 2013 jeg har dækken på mine når det er minus grader eller meget sur vind , da kulde ikke er bra for musklaturen...

mange tænker ikke på at hunder er inde i 20++ grader og selfølgelig bliver det tempratur forskjell når det er minusgrader udenfor...

jeg får ihverfall mye smærter i musklaturen når det er koldt og for lite tøj , så her får hundene dækken på... du kan jo evt på turen tjekke om hunden virker varm eller kold...

min venninde har en mindre hund og på en høst tur hadde hun med sådan jægerpose til hunden når vi hadde pause da hunden hurtig fryser... du kan evt ha med dækken på lang tur og bruge efter behov...

jeg bor i norge og her kan de blive meget koldt om vinteren...

• #9   27. feb 2013 Mange tak svarene! smiley
    (Mon ikke min hund også ville takke jer) smiley

• #10   27. feb 2013 for svarene* (hehe)

Kommentér på:
Rottweiler og kulde - hvor meget kan de tåle?

Annonce