1.753 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

hjemløs hjemløs

Hej, min søn på 24 står uden bopæl, da han og kærsten ikke er sammen mere, han var på komunen for at bede om lån til et indskud (han er på su) men fik nej, han kunne flytte på herberg blev der sagt, men problem er jo at de har en søn, på halvandet år som han jo skal kunne have, de har fælles forældremyndighed, kan det virkelig være rigtig at han bare skal ta til takke med det svar? vi kan hvor gerne vi end ville ikke hjælpe ham, han har fundet en billig lejlighed og har sparet ca det halve op til indskud, hva dælen gør man :O((

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Forhave + have 1.500 kr.
  • Klipning af hæk 2.000 kr.
  • Hækklipning 1.600 kr.
  • Græsslåning 350 kr.
  • Hjælp til fjernelse af ukrudt i forhaven 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjemløs
  • #1   28. feb 2013 Kan han ikke bo ved jer, indtil han har råd til indskuddet?

• #2   28. feb 2013 Han må i banken og låne pengene...

• #3   28. feb 2013 Alle afslag skal gives skrifteligt med en klagevejledning. Så I kan klage afgørelsen.

Hvis ikke I eller andre i netværket kan låne ham pengene, så er banken en mulighed. Hvis man har en ok sund økonomi vil de gerne hjælpe med det.

• #5   1. mar 2013 Ved kommunen, at din søn har ½ forældreret?
    I sådanne tilfælde mener jeg, de SKAL være behjælpelig med en bolig/hjælp til bolig.

Held og lykke!

• #6   1. mar 2013 SKAL kommunen ikke hjælpe når der er barn indblandet?

• #7   1. mar 2013 han skal have 3 løn/su sedler med, et kontoudtog over ALLE konti og et afslag med fra banken om at de ikke vil låne ham penge.
    hvis han har det og hans ny bolig ikke er for dyr SKAL de gå ind og hjælpe ham.
    MEN skylder han penge ved en kommune for tidligere indskudslån må de godt afvise ham.

blev jeg selv da jeg havde en restgæld på 7000kr men skyndte mig at få den betalt og så var der ingen problemer.

• #8   1. mar 2013 Det som Nala siger.

Kommunen "SKAL" kun hjælpe, hvis man ikke har andre muligheder og hvis man ikke i forvejen skylder dem penge.

• #9   1. mar 2013 tusind tak for jeres svar, var i aftes ude og se på en lille lejlighed, som han også har fået, det lader til at udlejer er en rigtig sød dame, som er til at tale med, hvis han ik skulle nå at skrabe hele beløbet til indskud, og vi hjælper i det omfang vi kan, og vi går da ud fra at han så i det mindste kan søge om boligsikring ( eller hvad det hedder nu om dage) jeg er bare så glad på hans og mine egne vegne, da jeg så endelig kan se mit barnebarn igen, efter næsten et år. det for vildt. love you all smiley

Kommentér på:
hjemløs

Annonce