{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
565 visninger | Oprettet:

Det er altså en smule irreterende. {{forumTopicSubject}}

Wilma er lidt af en natteravn. Hun går pænt i seng med os andre (hun må godt være i sengen), sover et par timer og så begynder hendes natterutine. Hun står op!!! ikke bare for at lægge sig et andet sted, næh nej, hun skal lige vække kattene, ud på altanen og se ud af vinduet, knurre lidt at skyggerne i mørket. Så kommer hun i seng igen. Dejligt. Et par timer senere starter det forfra!!!
Mellem 5 og 5:30 skal hun så tisse. Da vi bor på 1.sal kan vi ikke bare lukke hende ud et par minutter. Næh, man skal pænt have tøj, sko og overtøj på. ned ad 24 trapper og ud. på den tid det tager, når hun at blive vågen, så når hun har tisset tror hun liiiige vi skal lege lidt, når nu vi alligevel er ude. Et bestemt WILMA og vi kan gå op igen, i god vågen tilstand.
Jeg synes det er en lidt underlig opførelse. hun er nu 13 mdr, og var faktisk holdt op med alt det "baby" sjov, og når hun stod op om natten, var det for af lægge sig et andet sted. Pokkers til (dejlige) hund. Sådan har min gamle hund aldrig opført sig, så jeg tror bare jeg giver hendes "lømmelalder" skylden, og håber hun igen vokser fra det smiley
God weekend smiley

PS. Fra i morges 5:10

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Det er altså en smule irreterende.
  • #1   1. mar 2013 Hehe træls... Kender det godt. Vi har selv en hvalp/unghund som mener han skal op 2 gange om natten fordi han gerne vil ud og både tisse mm. og når det så er gjort mener han også lige han skal lege ude i haven. Synes eller også han lige var begyndt at sove længer. Men sådan skal det ikke gå lige pt. Tror også det er lømmel alderen der trygger.

Skal lige siges at han er ude og gå tur inden vi går i seng, for at få tisset og lavet til natten. Men alligevel skal han ud 2 gange.... Han får mad kl.17 og har ikke adgang til vand før vi står op.

• #2   1. mar 2013 Ha ha hun ser godt nok MEGET vågen ud!

• #3   1. mar 2013 Sjovt Tinka som er 4 mdr sover igennem natten, hvis jeg står op for at gå på wc så kigger hun meget primadonna agtig på mig og sukker og putter sig lidt bedre under dynen, når jeg så kommer tilbage og putter mig er dynen stadig lun og Tinka putter sig helt ind til mig igen... smiley

Kommentér på:
Det er altså en smule irreterende.

Annonce