Det er altså en smule irreterende. {{forumTopicSubject}}
Wilma er lidt af en natteravn. Hun går pænt i seng med os andre (hun må godt være i sengen), sover et par timer og så begynder hendes natterutine. Hun står op!!! ikke bare for at lægge sig et andet sted, næh nej, hun skal lige vække kattene, ud på altanen og se ud af vinduet, knurre lidt at skyggerne i mørket. Så kommer hun i seng igen. Dejligt. Et par timer senere starter det forfra!!!
Mellem 5 og 5:30 skal hun så tisse. Da vi bor på 1.sal kan vi ikke bare lukke hende ud et par minutter. Næh, man skal pænt have tøj, sko og overtøj på. ned ad 24 trapper og ud. på den tid det tager, når hun at blive vågen, så når hun har tisset tror hun liiiige vi skal lege lidt, når nu vi alligevel er ude. Et bestemt WILMA og vi kan gå op igen, i god vågen tilstand.
Jeg synes det er en lidt underlig opførelse. hun er nu 13 mdr, og var faktisk holdt op med alt det "baby" sjov, og når hun stod op om natten, var det for af lægge sig et andet sted. Pokkers til (dejlige) hund. Sådan har min gamle hund aldrig opført sig, så jeg tror bare jeg giver hendes "lømmelalder" skylden, og håber hun igen vokser fra det
God weekend
PS. Fra i morges 5:10
aug 2007
Følger: 32 Følgere: 41 Hunde: 3 Emner: 56 Svar: 1.311
Skal lige siges at han er ude og gå tur inden vi går i seng, for at få tisset og lavet til natten. Men alligevel skal han ud 2 gange.... Han får mad kl.17 og har ikke adgang til vand før vi står op.
feb 2006
Følger: 4 Følgere: 33 Hunde: 1 Emner: 562 Svar: 13.129
jan 2011
Følger: 39 Følgere: 31 Hunde: 3 Emner: 166 Svar: 5.266
Det er altså en smule irreterende.