{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.030 visninger | Oprettet:

panikker i sporlinen.. {{forumTopicSubject}}

i må undskylde mine mange indlæg for tiden smiley

Alvin og jeg går tur på et stort græs areal inærheden af hvor jeg bor.. men hans indkald er ikke helt fint endnu, så han går i sporline...

til at starte med havde han kun snoren i halsbåndet, men det kunne jeg godt se ikke var holdbart, for han fik snoren mellem benene heletiden. det resulterede i at selvom snoren ikke var helt strakt (han stopper med at løbe på "rooolig" ) fik han skavsår i armhulerne...

så nu har jeg købt en sele til ham... og snoren går ikke nær så meget mellem benene mere, men stadig mellem bagbenene engang i mellem.. jeg afhjælper det så godt jeg kan, ved at kalde på ham, før han opdager han har snoren mellem benene, men så snart han opdager det, går han i PANIK!
han vikler sig selv fuldstændig ind i snoren, han falder og bider i snoren..

de sidste 2 uger har han ikke været ude i sporlinen, fordi jeg får helt ondt i maven når han gør det, og jeg er bange for han skader sig selv..for jeg kan slet ikke komme i kontakt med ham...

kan jeg gøre noget for at forhindre snoren i at ryge mellem benene på ham? en anden sele måske?

(vi starter til hundetræning i Maj, hvor jeg regner med at få styr på hans indkald)

håber i kan hjælpe... jeg kan ikke holde ud hvis han ikke kan rende frit, før til sommer...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  panikker i sporlinen..
Kommentér på:
panikker i sporlinen..

Annonce