Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klipning af hæk 1.000 kr.
  • Udskiftning af rør del på afløb 1.000 kr.
  • Hovedrengøring 1.500 kr.
  • Klipning af hæk 800 kr.
  • Ophæng af fjernsyn og billeder 900 kr.
  • Køkkenamatur er løst 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  rå æg??
  • #4   5. mar 2013 Chipper får altid en rå æggeblomme om søndagen
    En af de få ting han sagtens kan spise uden at kaste op smiley

• #5   5. mar 2013 Vores får når vi husker det.

• mb
    mb Tilmeldt:
    jul 2011

Følger: 1 Emner: 14 Svar: 105
    #6   5. mar 2013 Moske dumt spørgsmål herfra. Men er det alle slags æg eller skal de helst være øko ? Jeg har også fået afvide jeg burde Gi min men ender altid med at koge dem for ku ikk rigtig tro det, men køber godt nok også de billigere fra netto?!

• #8   5. mar 2013 Fuldstændig enig med solstråle! mine får skal og hele møget og det bliver ikke kogt. Vi taler trods alt dyr der spiser ting der har været døde længe!! med stort velbehag..

• mb
    mb Tilmeldt:
    jul 2011

#9   5. mar 2013 Tænker også om skallerne ikk er for 'skarpe' ? Men tror min han ville elske det

• #10   5. mar 2013 Min Aussie er den eneste der gider spise dem, og han får dem rå med skal og det hele, og de er ikke skoldet. Men de er så også fra egne høns smiley

• #11   5. mar 2013 Min får et par gange om ugen, hvis jeg lige står med æg fremme. Hun gider så ikke at æde skallen. Den kan så engang imellem ryge med, knust, når jeg laver fyld til marvben eller hjemmelavede hundekiks. (godt tilskud af kalk og andre mineraler)

Det med salmonella tænker jeg ikke rigtigt over. Spiser også selv rå æggeblomme af skrabeæg på tatar og kippers m.v. smiley

• #12   6. mar 2013 Goofy er på fedekur, og han får 1-2 æg om dagen.
    De bliver kogt i 3-4 minutter, når jeg aligevel koger æg til mig selv og kæresten.

• #13   6. mar 2013 Giver i også skallen ?? Jeg koger ikke ægget .. En hund med en alm ph værdi i mavesækken bliver ikke salmonella forgiftet

• #15   6. mar 2013 Må jeg så lige høre ad hvor gamle hunde skal være før man må give dem en æggeblomme engang imellem? smiley

• #16   6. mar 2013 Nub hvalp på 8 uger. får 1 blomme hver dag, men uden hviden

• #17   6. mar 2013 Fra fødevarestyrelsen: "Salmonella-bakterier kan både findes på skallen og inde i ægget. Skoldning af æg fjerner ikke risikoen for salmonella, fordi skoldningen ikke dræber bakterier, som findes inde i ægget."

• #18   6. mar 2013 Goofy får med skaller og han spiser dem gerne..... så dovne her giver bare et æg i madskålen og så klare hunden selv resten....

• mb
    mb Tilmeldt:
    jul 2011

#19   7. mar 2013 Min fik for første gang i går, dog uden skaller:) det røg ned før kødet;) det var en succes

• #20   7. mar 2013 Æggehviden nedbryder "noget" i tarmen der optager B-vitaminer.. Det bliver genopbygget igen, men man skal være varsom med hviden smiley

Kaoz får ret sjældent æg, faktisk kun når vi passer høns for svigerforældrene, der stavrer han med ind i huset og tramper ivrigt rundt for at få en lækkersag fra en af husene smiley

Han ved skam godt hvad høns lægger i de kasser, og han er mester i at bære det uden at skade skallen, tager det med ud på fliserne hvor han nøjsomt smider det og lapper det flydende i sig, skallen får hønsene igen, dem gider han ikke æde smiley

Kommentér på:
rå æg??

Annonce