{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mangler jeres hjælp
  • #1   6. mar 2013 Spred det ud på en stor græsplæne istedet. Eller køb en "spis-langsomt"-skål. Den har sådan nogle store knopper i bunden, som hundene skal spise udenom, og så går det automatisk en del langsommere smiley

• #4   6. mar 2013 Molly gjorde det samme, da jeg fik hende.
    Jeg lærte hende "tyg"ved at sige det, i det øjebik hun gjorde det samt rose samtidig.

Derudover var hun også lidt mere tilbøjelig til at tygge, hvis jeg gemte maden (tørkost altså : ) og lavede søg med hende herhjemme.

• #5   6. mar 2013 http://www.kruuse.com/da-DK/PET/BUSTER_DogMaze.aspx

Der er også denne smiley

• #6   6. mar 2013 Det er jo ikke naturligt for hunde at finddele maden på samme facon, som vi mennesker gør.

Deres tandsæt har til formål at få maden tygget lidt groft og samlet så det kan sluges - der er ikke en startende fordøjelse i munden, som der er hos os.

Ikke desto mindre kan hurtigspisning jo medfører lidt problemer. Noget gylpen, måske kaster hunden maden op og spiser en gang til.
    Hvis ikke hunden har nogle af disse problemer, så er det ikke nødvendigt at gøre det store ved det - på den anden side, så er fodring alle tiders mulighed for at få hunden til at lave lidt smiley

Så søgeopgaver, lydighedsopgaver, hvor maden er belønning og gives lidt ad gangen er jo super. Så slår man flere fluer med et smæk - herunder udvikler god kontakt til hunden.

• #7   6. mar 2013 det eneste er at den bøvser

• #9   6. mar 2013 Isabelle
    Hvad med at lægge den madskål med dupper oven på noget, så den kommer lidt op i højde..og så måske bare ligge godbidder ude i siderne af den, hvis hun ikke kan nå midten smiley

Kommentér på:
mangler jeres hjælp

Annonce