{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
951 visninger | Oprettet:

Det var pokkers...(foder) {{forumTopicSubject}}

Har købt mig fattig i alverdens sække med fantastisk foder, wolfsblut, taste of The Wild, acaba, orijen, now! Ja og og alt muligt andet.. Men intet af det her foder har været særlig spændende for hunden min..altså jo på 3. Dagen hvor intet andet har været serveret, så spiser han det da, men man kan tydeligt se at det ikke er med fornøjelse..og jeg har været ved at få grå hår.. Han har tabt sig fra 9 til 8 kg og syns ikke han skal tabe sig mere nu..

På vi med hund messen købte jeg MEGET billigt 2 poser Royal Canin "calm" fordi jeg har fået det anbefalet pga han lider af stress og angst.. Nå men jeg tænkte jeg ville prøve det..og gæt engang.. Min hund spiste en stor portion uden noget blandet i eller noget, helt rent tørfoder, og han spiste stærkt!! smiley og han spiser det stadig med velbehag.... smiley

Nu håber jeg han fungerer på det, for så må jeg pakke mit moderne foder sammen og give ham RC.. Vil altså have en hund der spiser, koste hvad det vil..

Putter de ekstra smag i eller hvad sker der??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det var pokkers...(foder)
  • #1   6. mar 2013 RC er da ligeså moderne som alt det andet ? smiley
    Men feeedt du har fundet noget der virker smiley

    Gourmix skulle også være super godt til småtspisende tynde hunde smiley


  • #2   6. mar 2013 VOH er også rigtig godt, kender i hvert fald nogen hvis hunde ikke rigtigt har ville spise, men dette glider ned smiley det må være hårdt med en hund der ikke vil spise. jeg har lige den omvendte hund, ALT glider ned, men det er da stadig tydeligt at se hvad hun spiser bare for at spise og hvad hun spiser fordi det bare er MUUMS smiley

  • #4   6. mar 2013 Dette produkt er jo ikke kornfrit hvilket jeg egentlig gerne ville fodre med(hunden er bare ikke enig) hehe

    Ja der er noget lidt ala zylkene i, damen forklarede mig noget med at det var udtræk fra modermælken.. Det er da værd at prøve når man nu prøver alt andet også smiley


  • #7   6. mar 2013 Har og været igennem alle de mærker. Plus et par stykker mere. King har aldrig spist bedre, set bedre ud, eller har haft bedre afføring efter han kom på RC giant junior smiley

  • #8   6. mar 2013 Min hund får heller ikke kornfrit foder, og det er det eneste, han fungerer på.
    For mig er det vigtigst, at han fungerer på det ^^


  • #9   6. mar 2013 Herhjemme er (rå) kyllingeskrog et hit. Og frosne om sommeren smiley

  • #10   6. mar 2013 Hehehe Natasja - jeg hælder også aaaltid noget ekstra i skålen når hun engang imellem får det i skålen altså - kan ikke få migselv til aåbare at proppe tørre foderpiller i skålen og stille det - Zoe ville uden tvivl spise det, men altså.... Booooring smiley

  • #11   6. mar 2013 Natasja; Du tørrer bare op efter Vaks, når han har fået rester *G*
    - han får sit tørfoder med korn (og han får intet andet, medmindre jeg ved, at han kan tåle det) fordi det regulerer hans ekstremt sarte mave. ^^


  • #12   6. mar 2013 Kaoz spiser kornfrit og er en kræsenpind..

    Jeg putter bare noget på, så ryger det skam ned med største velbehag, og hans foder stinker langt væk af fisk *bwadder*

    Egentlig er det fuldkommen ligemeget for mig hvad der står på posen, det er indholdet JEG først skal acceptere, dernæst ser vi så hvordan køteren trives.

    At jeg har en fiks ide om at kornfrit er skønt betyder skam ikke at jeg fandt den hellige gral med det samme, slet slet ikke.
    - Han har aldrig været grimmere end på Orijen feks..

    Han trives allerbedst på råt, men det kan hans tænder bare ikke holde til, så han får tørt... med sovs på, leverpostej på, kattemad på, mayonaise på... hvad nu drengen lige gider at spise.

    Håndfodrer jeg ham spiser han også - så laver vi tricks og gemmer foder i en af hænderne... det er nu meget sjov underholdning på de vindfulde aftner hvor turen automatisk bliver kort når man bor lige ned til vandet *brr*

    Det er SÅ skønt når man finder noget der virker - og hvad der er godt for min hund, det slår næsten naboens hund ihjel - så det er om at prøve sig frem, kigge på sin hund og finde et foder man selv personligt kan stå inde for smiley

    Mange synes det er noget pjat at min hund både håndfodres og får noget godt ovenpå, men det gør ikke mig noget; jeg har mine bevægegrunde og de passer fint i mit lille hundehold bestående af nøjagtig 1 ko smiley


  • #15   6. mar 2013 Natasja; Hans foder har maveregulerende virkning. På andet foder har han konstant tynd mave og taber sig. Han er glad for det foder, han får nu, og så giver det ham altså også fast afføring, samt at han igen er normalvægtig. Det var han ikke før, og havde han ikke været før.
    Jeg har prøvet at give ham en smule før, og det er bare ikke alt, han kan tåle. Og der er han altså stadig på sit maveregulerende foder.


  • #16   6. mar 2013 min mor har også kæmpet med at finde forder hendes hund ville spise... så fikk hun smage vom og hundemat af mig og hun slugte det... og efter et par mnd har hunden taget 1 kg på og hun er en bicon frise , så nu har jeg sagt de må måle opp hvor meget hunden skal ha om dagen , hunden er ikke for tykk , men trænger ikke tage på...

  • #17   6. mar 2013 Ja det største problem med RC er at jeg syns der kommer mere ud i den anden ende.. Venter spændt på om det regulerer sig!?

    Jeg er nu heller ikke bleg for at blande noget i maden, de sidste par måneder der der levet blandet leverpostej eller kød i maden, men vil gerne have en hund der også gider spise selvom jeg en dag har glemt at købe noget der kan blandes i. Jeg har her på det sidste suppleret med rugbrød med leverpostej fordi han har tabt sig så meget.. (Igen korn øv) men han er fandme blevet tynd syns jeg..


  • #20   6. mar 2013 Husk de fleste vare har smagsgaranti så for du penge retur

  • #21   7. mar 2013 Julie S. kender flere med det ''problem'' eller hvad man vil kalde det, at der kommer mere puhaaa ud end der kommer fodder ind. det er stoppet efter jeg har skiftet foder, nu er det fint normalt afføring måske 3 gange dagligt.. smiley jeg er tilfreds og min hund er yderst tilfreds smiley

Kommentér på:
Det var pokkers...(foder)

Annonce