Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Blocked toilet 2.000 kr.
  • afhente skrald til containerplads 350 kr.
  • montering af kattelem i hoveddør 1.000 kr.
  • Hovedrengøring i privat hjem 2.500 kr.
  • Electrician needed to put light fixtures up. 1.500 kr.
  • Enhver haveopgave 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp bi stik!
  • #1   4. aug 2006 hmm det er svært at sige.. men hold lige øje med at hendes tunge ikke hæver op.... tror det andet går over i morgen engang.....

• #2   4. aug 2006 Der må du nok se tiden an, tror ikke der er en generel tid på hævelser.

Min hånd lignede en elefantfod i 14 dage efter et myggestik, og det var endda på antihistaminer (staves??)

Jeg ville ringe til en dyrlæge bare for en sikerheds skyld.. kald mig bare pylret!!

• #3   4. aug 2006 Vuck blev stukket i munden for ikke så lang tid siden.. og der ringede jeg til dyrlægen.. han sagde jeg bare skulle holde øje med om tungen hævede op... hævelsen på læben gik over i løbet af et par dage

• #4   4. aug 2006 Ville ikke bekymre mig meget når det " kun " er poten den blev stukket på , selv om det gør hamrende ondt på hunden . Hævelsen går over igen , på samme måde som når vi bliver stukket smiley , dog skal du holde øje med , at hun ikke reagerer alergisk på det smiley

God bedring til hende .

• #5   4. aug 2006 Har hørt fra en dyrelæge, at en allergisk reaktion vil vise sig indenfor de første 20 min.

Hævelsen begynder at lægge sig efter nogle timer.

Men hold selvfølgelig øje med hende :o)

• #6   4. aug 2006 ok... hun ligger og sover nu... vi ser i morgen tidlig... indtil videre ser det godt ud

Kommentér på:
hjælp bi stik!

Annonce