{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
618 visninger | Oprettet:

Øhm ok så? {{forumTopicSubject}}

Ja så var vi jo ved dyrelægen igen igår og blev endnu engang røngten fotograferet. Igen der var ingen ting galt med hans ben eller skuldre.

Hun sagde dog at hans vækst linjer var meget åbne hvilket kunne tyde på at han slet slet ikke var færdig med at vokse.

Hun sagde også at hans sener i skulderen var meget store, ja så store at man kunne se dem på røngten, dette menet hun var grunden til at han løftede poten, så han kunne slappe af i senen så den ikke var så stram og øm hele tiden.

Så hun anbefalede mig det som jeg har tænkt mig under alle omstændigheder at få ham laser behandlet, for at hjælpe væksten, så den bliver mere smertefri.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Øhm ok så?
  • #2   8. mar 2013 Siden han var 5 måneder gammel

• #4   8. mar 2013 Vi gik til dyrelægen da han var 7 måneder med benet da vi mente det burde stoppe med at halte nu og det blev værre, der fik vi at vide at der intet var at se. Nu som 9 måneders er vi gået til endnu en dyre læge, altså en ny dyrelæge, som igen sagde at der intet var at se og hans knogler var så fine. Så nu tager vi til Kim samuelsen ved dyrlægerne himmerland, som er specielt inden for laserbehandling og hunde, og så ser vi om det giver resultat ellers så må jeg ærligt indrømme at jeg er blank på ideer ?

• #7   8. mar 2013 Nej men det er bare fordi begge dyrelæger siger han har fine knogler og led og der er intet at se, andet end at han har lidt åbne vækst linjer, men der er fordi han stadig vokser. Og de har begge anbefalet at det er senerne som strammer og derfor laser behandling. Så nu vil jeg prøve laseren og hvis ikke det virker, så skal jeg da helt klart snakke med peter smiley Mange tak..

Kommentér på:
Øhm ok så?

Annonce