{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.040 visninger | Oprettet:

paspå-pas på pas på {{forumTopicSubject}}

Hej pas på jeres hunde i haven nu er der tre inden for en uge
der er blevet stjålet i haven,det ringer på døren din ene hund er ude i haven du går ud for at lukke op der er ingen hunden i haven blev stjålet imens,det er en stor hvid kassevogn med en kvinde og en mand med udenlandske nummerplader,nu har folk lært at lade hunden blive hjemme imens de handler så nu er der nye metoder
det er de små hunde de køres til polen. så pas på.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  paspå-pas på pas på
  • #1   9. mar 2013 Puha hvor skræmmende :-S ved du noget om hvor der er sket hændelser??

  • #2   9. mar 2013 Bl.a. i Randers, hvor en chihuahua er forsvundet.

  • #3   9. mar 2013 desværer er det mine venner flere i nabo området havde i et par dage lagt mærke til bilen,som er set flere stedet,mine venner i roskilde har også set den samt i greve
    jeg har et 2 meter højt hegn i tre lag men er alligevel bange selv om man ikke kan komme ind så skal de nok finde på noget de er aldrig i haven mere alene,den ene er en chi på 2 år den anden er en lille blanding grav-chi.


  • #4   9. mar 2013 Puha, godt mine hunde aldrig er alene ude, ikke engang for en kort stund, og når der er nogen ved døren lukker jeg køkken døren så de ikke kan komme ud i bryggerset. Man må håbe det lykkes nogen at holde dem tilbage til politiet kan komme og tage dem med

  • #6   9. mar 2013 smiley

  • #7   9. mar 2013 Får faktisk helt paranoia på, snakkede lige med manden, og vi har begge set en hvid kassevogn køre langsomt igennem byen den sidste uges tid flere gange om dagen, vi har ikke set nummerplader, men det vil vi da lige gøre fra nu af, det er sikkert ikke dem, men bliver da lidt utryg..

  • #10   9. mar 2013 Hold da op, bliver da helt nervøs - min hund går ude i haven når hun er alene.. Dog er hun ikke sådan en "lille hund", hun er en labrador, så håber da ikke der sker noget med hende..

    Håber virkelig at de fanger dem som har gjord det og får smidt dem i fængsel.


  • #11   9. mar 2013 Det var samme fremgangsmåde, der blev brugt for godt ca 1½ år siden og også med en hvid kassevogn.

    Så er det, jeg er glad for mit høje hegn på over 2 m.

    PS: Fanger I dem, så har jeg en utildækket kampestensbrønd, godt 10 m dyb og ca. 1½ m fra vandoverfladen til fast grund.


  • #13   9. mar 2013 De kan da bare prøve at banke på min dør, for så er hunden der før mig, selvom hun var i baghaven for 2 sek. siden smiley
    Iøvrigt lukker jeg aldrig om for nogen, som jeg ikke kender, med mindre jeg venter håndværkere el.lign.

    De der hvide kassevogne, oftest med udenlandske nummerplader, har snart været spottet mange steder i forbindelse med tyveri af både heste, hunde og indbrud i villaer.....og undskyld jeg nævner det, men jeg tør vædde med, at det er romaer eller andre østeuropæere ;-( (flere af de sete kassevogne har haft rumænske, polske eller andre udenlandske nr.plader.)

    Men bortset fra det, er det da uhyggeligt, at det kan ske smiley Har på FB set afterlysningen fra Randers med den lille chi.


  • #14   9. mar 2013 Hvor MÅ det være ubehageligt at få stjålet sin hund og ikke vide hvad der sker med den smiley

    Hvis man fanger dem så har vi en gummiged der kan grave dybe huller. Og vi har også en container og tømningsaftale med DAKA.


  • #15   9. mar 2013 Ts, hvordan ved du, at de køres til Polen?



  • #16   9. mar 2013 Ej hvor uhyggeligt faktisk smiley
    Gudskelov mine aldrig er alene i haven.
    Og skulle det nå til indbrud i huset, så held og lykke, Link ville flå hvem som helst levende


  • #17   9. mar 2013 Modbydelige mennesker!

    Hvis nogen har brug for hjælp til at grave et hul, der kan rumme idioterne, så stiller jeg mig gerne til rådighed.


  • #20   9. mar 2013 Puha hvor ubehageligt! Jeg skal da holde ekstra øje nu så:(
    Forresten hvis nogen fanger dem, så kan vi dele BARF'en der kommer ud af det:)
    Så er der også mad til hundene:)


  • Matilde
    Matilde Tilmeldt:
    jan 2013

    Følger: 1 Hunde: 2 Svar: 869
    #21   9. mar 2013 Puha, bor heldigvis i lejlighed. Ved siden af en rockerborg, så hvis de kommer her i nabolaget sender vi dem bare der ind.

    Søren, det kan jo være det er fordi de i virkeligheden snakker polsk, at de har svært ved at forstå dig? : P


  • #22   9. mar 2013 Synes faktisk det er så forfærdende og gruopvækkende somnoget kanvære. Hvad F... Sker dr for Danmark. Alle vores værdier og normer for almindelig omgang med hinanden bliver mere og mere fjerne. Detvælter ind over os med lynets hast og hvis vi ikke begynder at omstille os ender vi jo som små angste marionetdukker,der bare tilpasser os tyverier, hundekampe,hjemmerøverier , indbrudosv osv. Jeg er kraft..... rasende! Alle hundeejere og alle danskere må stå sammen og fåsignaleret at NU er det NOK. De små hunde bliver højst sandsynligt videresolgt,tæverne anvendt som fødemaskiner under kummerligt vilkår og de store hunde anvendt i ulovligt organiserede hundekampe.....Ja undskyld mig,menjegmåttelige ud med mine frustrationer:-) BØVS!!!

  • #24   9. mar 2013 Jeg er og bliver rasende uanset procenter og undersøgelser over at DK bliver invaderet af østeuropæiske organiserede hærgere, uden respekt for andres ting!! Tre indbrud i vores meget rolige område på 3 mdr.....et af dem endda ved højlys dag. Udbyttet er kun guld...har luret fremmed varevogn flere gange nu og "patruljeret" til den er kørt igen. Det er FOR meget og jeg fatter ikke jeg finder mig i at være på vagt overfor dette fænomen hele tiden. Muligvis har der altid været kriminalitet, men den er godt nok blevet rå efterhånden

  • #25   9. mar 2013 Og hvis de så meget som kigger på min hund gennem hækken så skyder jeg dem!!!! ( når jeg får fat i et gevær)

  • #26   9. mar 2013 Nu lidt ro på, sidst denne her var oppe at vende, så var der faktisk ikke en eneste, der kunne træde frem og berette om en virkelig hundetyverihændelse, der kunne tilskrives disse "hvid kassevogns-østeuropæere", kun nogle der havde hørt om en, der havde hørt om en, der.......
    .
    Det samme var gældende i hesteverdenen, nøj hvor var der megen ballade, men ingen faktiske hændelser, kun en masse sladder og advarsler. Nogle tyverier af sadler mm. kunne man derimod henlede til bl.a. østeuropæere, men også danske tyveknægte.

    Men selvfølgelig better safe than sorry, pas godt på jeres vovser, men lad nu være med at male fanden på væggen.


  • #28   9. mar 2013 Isabelle.....ja så er de på den du smiley

  • #29   9. mar 2013 Kirsten r
    Jeg fortæller netop om 3 virkelige indbrud på 3 mdr i et lukket rækkehuskvarter. Ingen hunde er taget fordi der ikke har været hunde i de tre hjem, men føler nærmest bare jeg sidder og venter på de tager vores hus og vi HAR altså en lille sød hund. Vores genbo er lige blevet alene og måtte sove hos venner i 3 dage i denne uge, der var indbrud i mandags, mens vi alle var hjemme i vores række undtaget hende. Hun er så bange for at være her nu......frækt siger jeg bare.


  • #30   9. mar 2013 Lotte
    Kriminaliteten kommes aldrig til livs, der vil altid være kriminalitet, men vi kan forberede os på forbryderne.
    Jeg tænker det er op til os selv, hvor besværligt vi vil gøre det for tyvene.


  • #31   9. mar 2013 Puhha
    Vores hunde har altid fået lov til at være ude i haven "uden opsyn" - vi kigger da engang imellem, men ikke sådan noget med at vi holder øje...

    Min tæver har især tendens til, når det er dejligt vejr, at sidde/ligge ved havelågen og bare kigge ud på folk der kommer forbi osv.. Det tør jeg da godt nok ikke lige det næste stykke tid! ;( Dejligt at denne information blev delt!!


  • #32   10. mar 2013 Hvorfra vi ved de kommer til polen og brugt som føde maskiner er udtaelse fra politiet,da den ene så dem råbte og skreg men inden nogle nåede at reagerer var bilen væk,det var en lille buller på 1 år det er ikke de store kun små selskabshunde
    politiet er obs på sagen,og ved grænsen,men de kan jo nå at skifte bil.


  • #33   10. mar 2013 Inge: vil du ikke være sød at forklare det en gang til? Jeg forstår ikke, hvem der råbte og skreg, og hvorfra politiet ved, hvad hensigten med tyverierne er?

  • #34   10. mar 2013 det var noget der stod i extrabladet,for ikke så længe siden,det var damen til hunden
    der skreg,der er for ikke så længe siden et par billeder på facbook hvor man ser mange chier i bure i polen,og så bliver de solgt til danmark,det ved politiet godt,de har også stoppet mange hvalpesælger det har både været i avisen og tv -


  • #35   10. mar 2013 Jeg ved godt, at der findes tonsvis af hvalpefabrikker i Østeuropa, men jeg forstår bare ikke helt, hvordan man ved, at de stjålne dyr i Danmark bliver brugt til det. Det virker for mig som en rigtig omstændig affære for at få avlsdyr. Risikere at blive fanget, risikere at dyret er neutraliseret og så transportere hele vejen øst på.

  • #36   10. mar 2013 Fint med advarelse smiley

    Men tvivler på de kommer herhjemme smiley


  • #37   11. mar 2013 dkk snob du ser måske ikke fjernsyn eller læser aviser siden du svarer sådan????
    kan så fortælle dig at der er i dag forsvundet endnu en lille hund,pomarian fra jylland
    det står på facbook.


  • #38   11. mar 2013 Næh jeg har store hunde, derfor.

  • #39   11. mar 2013 Inge, hvorfor skal de stjæle pomsere til østlandene, de har massevis dernede, som de skamavler på og så via illegale veje sælger i Danmark. De kan oversvømme os med hvalpe fra deres hvalpefabrikker, hvorfor så løbe risikoen og stjæle hunde heroppefra.
    Chancen for at det er en dansker, der har stjålet den lille poms er nok større.


  • #40   11. mar 2013 Jeg forstår heller ikke HVORFOR. Det må jeg nok erkende. Kan ikke se logikken.

    For ja de skamavler hunde og føre dem IND i DK. Hvad er så ideen med at stjæle hunde her i DK og føre dem UD af landet?


  • #41   11. mar 2013 Jeg tror snarere, at de stjålne, små hunde bliver sat til salg på DBA og GOG.

  • #43   20. mar 2013 Mystisk forsvundet Martha Endnu er Martha ikke kommet til syne nogen steder fra hun forsvandt tirsdag aften ved kl. 22 tiden den 26. februar fra Langet Gade 3, ved Kristianssædeskoven, 4930 Maribo. Vi vil gerne takke alle Jer som holder udkig efter Martha. Vi savner hende alle sammen. Ikke mindst Martha´s datter Mini. Vi er meget sikker på, at Martha er blevet bortført. Da Mini´s reaktion er, at hun ikke vil ud om aften og vil ikke gå over i hestestalden, slet ikke hen i den ende som vender op til vejen. Hun kommer kun i stalden, når vi er med. Tankerne går på om hun er fanget og vil blive brugt til at ophidse kamphunde med, hvorefter de får lov til at flå hende i stykker. Eller skal hun være avlstæve i en østeuropæisk land. Eller er der nogen, som vil genere os ved, at tage vores elskede kæledyr. Endnu engang PAS på jeres kæledyr. Del gerne den besked - lad os endelig hører fra Jer Kærligst Gitte
    så er der igen forsvundet en hund.


  • #44   20. mar 2013 Denne hvalp hedder Rita og er blevet stjålet i dag i ejerens eget hjem, sammen med papirer fra maribo Dyrehospital, tyven hedder Jesper og har først været ude og kigge på hvalpen, og kom så tilbage senere og stjal den. Ring til ejeren på 25151659 hvis i ved noget eller får tilbudt hvalpen. - Del gerne, det er foregået på Lolland.
    Billede: Denne hvalp hedder Rita og er blevet stjålet i dag i ejerens eget hjem, sammen med papirer fra maribo Dyrehospital, tyven hedder Jesper og har først været ude og kigge på hvalpen, og kom så tilbage senere og stjal den. Ring til ejeren på 25151659 hvis i ved noget eller får tilbudt hvalpen. - Del gerne, det er foregået på Lolland.


  • #45   20. mar 2013 EFTERLYSNING!!!

    Vi har i dag mistet vores elsket chihuahuahvalp Charming på ca 7 mdr . Han er blevet taget fra vores terasse imorges d 6 marts på Gl. Jennumvej 9 i Randers . Vi havde alle 3 hunde ude, da det ringer på døren . De 2 andre s...Se mere
    Billede: EFTERLYSNING!!! Vi har i dag mistet vores elsket chihuahuahvalp Charming på ca 7 mdr . Han er blevet taget fra vores terasse imorges d 6 marts på Gl. Jennumvej 9 i Randers . Vi havde alle 3 hunde ude, da det ringer på døren . De 2 andre små hunde fulgte med ind, men Charming blev ude, der var ingen da døren blev åbnet, og da vi vendte tilbage til terassen,var charming væk! Flere naboer kunne fortælle at der er set en stor varevogn køre rundt i nanolaget . Han er meldt savnet ved både politi og flere dyrlæger . Håber i vil dele denne status og holde øje med ham . Kontakt Tina på 28112119 hvis i ser ham eller ved noget ... Han er MEGET SAVNET!!!


  • #46   20. mar 2013 Denne hvalp hedder Rita og er blevet stjålet i dag i ejerens eget hjem, sammen med papirer fra maribo Dyrehospital, tyven hedder Jesper og har først været ude og kigge på hvalpen, og kom så tilbage senere og stjal den. Ring til ejeren på 25151659 hvis i ved noget eller får tilbudt hvalpen. - Del gerne, det er foregået på Lolland.
    Billede: Denne hvalp hedder Rita og er blevet stjålet i dag i ejerens eget hjem, sammen med papirer fra maribo Dyrehospital, tyven hedder Jesper og har først været ude og kigge på hvalpen, og kom så tilbage senere og stjal den. Ring til ejeren på 25151659 hvis i ved noget eller får tilbudt hvalpen. - Del gerne, det er foregået på Lolland.


  • #47   20. mar 2013 Pudsigt at der altid er en hvid kassevogn på østeuropæiske plader indvolveret. Sådan har det været i mange år. Gad vide om man ikke kan få blå varevogne i østeuropa ???? At noget står på facebook gør det vel ikke nødvendigvis sandt ??? Synes at flere af de fremlagte historier blot kunne tyde på hunde lukket ud i haver med uforsvarlige hegn.

  • #48   20. mar 2013 Puhha

    Det er godt nok MEGET spredt i landet synes jeg?? Mine hunde har altid brugt meget tid i haven "alene" - det tør jeg simpelthen ikke mere smiley


Kommentér på:
paspå-pas på pas på

Annonce