2.545 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Nogen der har erfaring med disse produkter ? Nogen der har erfaring med disse produkter ?

Min hund har fået konstateret HD og vi har derfor valgt at give ham nogle tilskudsprodukter.

Det er følgende produkter:
Chondroitin
MSM
Glucosamin
Lakseolie

Alle skulle være gode for hundens led, sener og ledvæske. Og efter hvad jeg kan læse er de også fine sammen, nogen der er uenig i det?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Justering af TV der er hængt op for lavt 400 kr.
  • Hovede Rengørring og folde tøj 350 kr.
  • Utæt wc x 2 1.400 kr.
  • Ophængning af gardiner og persienner 1.800 kr.
  • Elektriker 400 kr.
  • Bygge terrasse for spejderhytte 5.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nogen der har erfaring med disse produkter ?
  • #1   16. mar 2013 Min har slidgigt i den ene skulder og min venindes hund har spondulyse og de er begge på glocusamin og det hjælper smiley

• #2   16. mar 2013 Lakseolie er god, men det er mest til pelsen og huden, har dog ikke hørt at lakseolie skulle hjælpe på HD. Men det skader jo ikke at give. smiley

Hvis det er i samarbejde med dyrlægen hunden skal have det, ville jeg da blot fortsætte, eller ringe til en vilkårlig dyrlæge og forklare sagen og høre ad om de er enige i behandling..

• #3   16. mar 2013 Preparater med glucosamin plejer at vare kombinerede med chondroitin og MSM, Så du får det hele i en pakke smiley glukosamin og chondriotin er godt for led og brukbildning, msm siges kunne hjælpe optagelsen af glukosamin og virke smærtestillende. Sørg bare for at finde et godt preparat, da det vist sig at i nogle glukosaminpreparater findes det næsten ikke noget glukosamin.. Så kik på indeholdsfortegningen og se om det står noget med mængde af de forskellige stoff. Jeg har hørt at den her skal vare god: http://canineconcepts.co.uk/en/bones--joints/2746-blooming-flexijoint-300g-5032509104526.html . Den man får fra dyrlægen er meget dyrere. Held og lykke!

• #4   16. mar 2013 Og du skal godt kunne kombinere det med lakseolie uden problemer smiley

• #5   16. mar 2013 Vi bruger denne http://www.naturesbest.co.uk/glucosamine-gold-p536/ - der er "hele pakken! i + lidt ekstra.

Desuden denne http://www.naturesbest.co.uk/ester-c-650mg-p411/ som er et ph-neutralt C-vitaminprodukt, der understøtter/forøger virkningen af Glucosaminen og i sig selv virker betændelseshæmmende, godt til en sund ledvæske, da gigt kan give problemer med ledvæsken.

Lakseolie bruger vi ikke, da vores hunde får fedtstoffer nok igennem deres foder, og det umiddelbart ikke har virkning på ledproblemer etc.

• #7   16. mar 2013 Jeg har haft givet min den ene hund glucosamin, men hun fik "depression" som er en af bivirkninger ved midlet smiley

• #8   16. mar 2013 AnneSofie: Min venindes hund har fået konstateret spondulose (leonberger) og den går til akupunktur og det HJÆLPER! Sikke en forandring! SIg det videre til din veninde.

• #9   16. mar 2013 Christina: tror det samme hund vi snakker om smiley

• #10   16. mar 2013 Fiskeolie gavner nu altså også leddene smiley

Min hund får: Wild Grizzly Salmon oil, Canosan, Vital Animin og Cortaflex smiley

• #11   17. mar 2013 Mange tak for alle jeres svar.

Var helt klart yders brugbart smiley

• Karsten W
    Karsten W Tilmeldt:
    mar 2013

Følger: 1 Svar: 2
    #12   18. mar 2013 Vi bruger UniQ Vitality olien som har hjulpet vores hund rigtig meget. Jeg har lige skrevet af flasken her under. Jeg har fået en analyse fra dem inden jeg startede med at bruge det for at være sikker på den Grønlæbede musling var af en ordentlig kvalitet og det var den. Jeg synes det er fint at olien er lavet af både lakseolie og koldpresset raps olie og det giver en god blanding af Omega 3 - 6 og 9. Jeg køber min på www.hammersgaard.dk men det er vist samme priser overalt.

Sammensætning:
    Dansk koldpresset rapsolie 55,50 %
    Lakseolie 30,00 %
    Grønlæbet musling 5,00 %
    Nukleotider 5,00 %
    Urteblanding 3,00 % *
    Lecithin 1,50 %
    * Urteblanding: Pebbermynteolie, Ingefær, Nælde, Agerpadderok, Røllike, Mareitidselfrø, Nukleotider, Grønlæbet musling ekstrakt

Kommentér på:
Nogen der har erfaring med disse produkter ?

Annonce