{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
832 visninger | Oprettet:

My name is Luca *synger skingert* {{forumTopicSubject}}

Aftenturen foregik i bil til skoven - det har jo sneet, så gaderne er hvide; af salt naturligvis!

Vi kører næsten en hund ned på vejen derud, den render ind i en indkørsel og vi kører de sidste 300 meter til skoven... Hvor den pludselig står på stien foran os!
- Den alarmerer til alle skovens beboere (vovovovovovovov) og stikker af henad de nærliggende vænger.. Jeg leder efter den, men væk er den..

I skoven vi går, vi finder hjortespor og Kaoz gør hvad en hund gør, følger spor, tisser på træer og tisser på andre træer ! Dejlig skovtur.. Og hej IGEN hund, der denne gang lusker på sikker afstand bag os; finder sin længe savnede ven i Kaoz (der er mindre end imponeret) og bliver fanget i galgen (retriverline, godt det var en labrador ! smiley )

Hundetegn har den på - lærkevænget, i den anden ende af byen...

Nåmen Kaoz bliver fuldt tilbage til bilen, Claus kører til fuglebakken og jeg trasker vejen med min nye ven Luca (jeg gik naturligvis og sang for hunden ? my name is Luca... I live on lærkevææææænget ?) og hjem kommer hunden og Kaoz fik en halv tur med lidt spænding indlagt...

Pas nu for pokker på jeres hunde folkens !!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  My name is Luca *synger skingert*
Kommentér på:
My name is Luca *synger skingert*

Annonce