{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.479 visninger | Oprettet:

Søger barnepige fra Aalborg og omegn.. {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg er en pige på 21, jeg har 2 små hunde, en tæve Chloe, på 2 og et halvt hun er Chihuahua, og en hanhund Bambam, på snart 3 han er en dværgpincsher.

Jeg flytter fra sjælland til et hus der ligger ca. 10mim. Fra Aalborg om en måneds tid.
Og jeg har Self stadig tænkt mig at tage hjem og besøge familie og venner smiley

Så derfor ville jeg høre om der var nogen af jer, eller nogen i kender, som der var der var interreseret i at tjene lidt ekstra, når jeg tar til djæveleøen smiley

Det kan være en dag i ugen/weekenden, en hel weekend, eller måske en hel uge. Det kommer til at foregå hjemme hos mig selv, og personen får noget tid med mine hunde mens jeg selv er der, inden til jeg føler mig tryk nok til at tage afsted.

Prisen vil være for for:
En dag/halv dag -100,-
En weekend -450,- (med overnatning 650,-)
En uge -850,- (med overnatning 1250,-)

Med overnatning:
Kommer til at foregå at i "bor" hos mig den weekend/uge jeg er afsted, i passer mine hunde, og sover der, Self skal i gøre som i plejer, arbejde/udd.

Jeg betaler Self for mad og div. Ting mens jeg er væk.

Skriv for mere Info.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Søger barnepige fra Aalborg og omegn..
  • #1   21. mar 2013 Ej skal du flytte Julie? smiley det er liv Hansen som skriver smiley

• #3   21. mar 2013 Kender desværre ikke nogle i ålborg området som kunne være friske på hundesitter-tjansen. Har lige spurgt rundt, venter dog stadig på svar fra et par stykker. Du hører mere fra mig hvis jeg finder nogle som vil hjælpe dig.
    Hvad kræver du af en hunde-sitter, erfaring, antal gåture om dagen, leg og træning???

Søger også selv hundesitter, så kom frisk.
    Bor i københavn, har en unghund 1½ år. En sitter vil blive sat grundigt ind i rutinerne i huset og hunden (han er kan være noget vanskelig i utrænede).
    Alt efter evne mødes vi fra 2-6 gange, så alle parter er trykke ved hinanden.
    Er du interesseret så smid mig en PB.

• #4   21. mar 2013 Liv:) Hej smukke, ja jeg skal, smiley

Den glade eb ejer, det kan godt være, men er ikke så tit på hundegalleri, så tog bare det første jeg så :), men vil da rykke den derind smiley

• #5   21. mar 2013 Goofy D : tak det var sødt af dig, jamen kræver ikke så meget, jo Self at de har lidt forstand på hunde, vi alle skal jo starte et sted, men men her hvor jeg bor nu, har en gammel hund som ikke på gå ture mere en en dag om ugen, så vi har ikke mere,
    Men det skal D helt sikkert laves om på når vi flytter smiley et par gange om dagen er okay, og Self meget opmærksomhed til den smiley

• #6   21. mar 2013 okay. tror lidt jeg fiskede efter om du havde noget speciel træning der skulle overholdes/tages hensyn til og om hvor meget erfaring det kræver at passe dine vuffier.
    De ville få MEGET opmærksomhed.
    Den ene kontakt jeg er ved at undersøge er nemlig en lille familie lidt uden for alborg, de har en søn på (tror han er) 12. de lød ret interesseret, men skulle lige snakke om det.

• #7   21. mar 2013 kan du komme nærmere ind på hvor 10 min udenfor Aalborg er?

• #8   21. mar 2013 Goofy D : altså de kræver ikke meget, de er nemme og ha med at gøre, min tæver får så noget medicin 3 gange om dagen, men hun. Er Van til det, så det ville ikke være et problem smiley

• #9   21. mar 2013 Simone C : de er ikke meget for nye steder, men hvis de blev Van til stedet, tror jeg ikke det ville være et problem, så længe jeg ved hvor og sårdan smiley

• #10   21. mar 2013 Mathilde K : nej desvære, for det er en i Norge der ejer det, og han er først hjemme i næste uge, snakkede kun li hurtigt med min far, da det er hans kollega :), så nok først i næste uge ved jeg det smiley

• #11   21. mar 2013 For 10 min udenfor Aalborg kan jo nemt blive til 45-60 min i bus hvis ikke det er i den samme ende af hvor man bor smiley

• Mie B
    Mie B Tilmeldt:
    maj 2013

Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 1
    #13   8. maj 2013 Kontakt mig på 42303719. er meget intra! smiley

• #14   30. jun 2013 Hej
    søger du stadig ?:-)

• Catia H
    Catia H Tilmeldt:
    jul 2013

Følger: 1 Svar: 1
    #15   8. jul 2013 Hej jeg er 12 år og vil gerne nu hvor jeg har sommerferie øm jeg er en glad pige som rigtig godt kan lide hunde håber jeg må skriv tilbage hurtigst mulig

Kommentér på:
Søger barnepige fra Aalborg og omegn..

Annonce