{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
632 visninger | Oprettet:

løbe MED hund :) {{forumTopicSubject}}

Je løb førhen, men fik bøvl med mine knæ.
Bare jeg løber nogle skridt, kan jeg med garanti mærke det i et eller begge knæ kort efter smiley

Jeg vi lrigtig gerne løbe, og tænkte at Lady ville være god at have med som opmundring, plus hun nok vil syntes det er sjovt, hun elsker at løbe rundt.

Jeg syntes at have læst, at de kun må trave, og ikke galoppere?
Lady er jo ik ret stor, men der hvor jeg vil løbe er sådan store områder, med stier osv. vi plejer at gå der, og der render hun enten lidt fri eller i lang flexiline.

Hvis jeg nu løber med hende og hun løber i lang snor, er det så ok?
Så kan hun jo lidt bedre styre sin egen gang, og skal ikke opholde sig lige op og ned af mig?

Vi vil starte stille op, pga mine knæ..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 1.420 kr.
  • Underlimet vask er sluppet køkkenbordplade. Vask skal underlimes igen og vvs tilsluttes ig 1.530 kr.
  • Fejlfinde og installere opvaskemaskine 1.000 kr.
  • Vinduespudser 400 kr.
  • (Gen)Opsætning af vask og vaskemøbel som er faldet ned 3.900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  løbe MED hund :)
  • #2   21. mar 2013 Gaia er god som løbemakker -jeg har hende i flexline (vi løber primært i skoven hvor hun jo ikke må være løs), og vi starter gerne ud med 5-10 min gang hvor hun får lov at snuse, tisse osv, og hun har jo så lært at når der løbes skal hun følge med uden stop, uden at trække osv

Ang hvorvidt det kun skal foregå i trav ved jeg ikke rigtigt -mine er jo i en størrelse hvor jeg skal løbe temmeligt stærkt hvis de skal galopere hele turen, men umiddelbart kan jeg da ikke se problemet i at de galoperer lidt, hvis konditionen er til det. Og hunden skal jo blot, ligesom os selv, trænes langsomt op til at holde til det.

Reiki er ikke med på løbeture længere -han gider det ikke, så han skal nærmest slæbes med hele turen, og det bliver sgu for anstrengende for os begge.
    -så ikke alle hunde er gode som løbemakkere. Reiki er ellers glad for at drøne omkring og nyder osse at komme med på cykeltur, men det løb der, har han aldrig rigtigt forstået pointen med hehe

Kommentér på:
løbe MED hund :)

Annonce