366 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

GE Holstic Health? GE Holstic Health?

Hej alle smiley
Jeg besluttede mig for i sidste uge at søge nettet tyndt for gratis hundemad smiley
Så faldt jeg over golden eagle Holstic Health, som gav 5 "gratis" prøver på deres hundemad mod at man betalte for forsendelsen.
Er der nogen af jer som kender det ?
Har lige modtaget det i dag, og det er et hit hos lille manden :).
Det her er hvad der står på hjemmesiden:

?Hundefoder i Holistisk SuperPremium kvalitet.
?Tørret og malet kød er første ingrediens.
?Kød fra fritgående dyr
?Produceret efter økologiske og allergivenlige principper:
? Ingen stråforkorter
? Ingen hormonrester
? Ingen hvede
? Ingen majs
? Ingen kunstige konserveringsmidler
? Ingen mælkeprodukter
? Ingen penicillinrester
? Ingen kunstige tilsætningsstoffer

Det lyder da meget godt?? Eller hvad?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle afbryder korrekt 400 kr.
  • Rengøring af huset - 3 timer arbejde 1.200 kr.
  • Hænge maleri op 500 kr.
  • Slibe terrasse og give olie efter. 1.500 kr.
  • Opsætning af skab 600 kr.
  • Samle ikea pax skab 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  GE Holstic Health?
  • #1   21. mar 2013 Jeg har også modtaget prøveposer på et tidspunkt og Bella var også ret vild med det. Jeg bestilte det dog ikke efterfølgende, da jeg syntes at foderpillerne var meget små. 5-7 mm i diameter ca. Selvom Bella er en mindre hund, så må hun gerne have noget at skulle tygge.

Er de stadigvæk så små?

Det skal siges at jeg stadigvæk fra tid til anden overvejer at prøve at købe en sæk, for jeg kan godt lide deres ideologi smiley

• #2   21. mar 2013 Jeg fodre på skift mellem orijen, totw, wolfsblut og barf ind imellem, men da jeg åbnede posen på en af disse prøver, hoppede han op og ned af mig, helt tosset og glad, ret sødt smiley ja foderpillerne er lidt små, muligvis også for små til min sbt, da jeg som du selv også gerne vil have at maden skal tygges smiley
    Men klart et hit so far, men kan bare ikke rigtig finde noget om foderet på nettet, det undre mig :/.

• #3   21. mar 2013 Har du et link til hvor det kan købes? smiley

• #4   21. mar 2013 Jeg bestilte prøveposer her fra: http://fairpet.dk/

Det er, så vidt jeg ved, også kun gennem dem at man kan købe det.

• #5   21. mar 2013 Også der jeg bestilte fra :).
    Så har jeg smidt alle poserne ud i en kasse i gange og nu har han lige været ude og hente de tomme poser og er gået flittigt igang med at slikke poserne.. Så det må virkelig smage godt det her smiley

• #6   21. mar 2013 Jeg har fodret med det i en kort overgang, og var egentligt godt tilfreds, og et foder min hund ville spise også..

Syntes det er et ganske fint foder. Og det siger meget om foderet om hunden vil spise det eller ej, især min, hun er meget selektiv med hendes foder, og dårligt foder kan jeg ikke fodre hende med hjemme, for det er det bare ikke godt nok til.

Jeg fodrer ikke selv med det mere, da jeg ville prøve noget andet, og havde mulighed for at gøre det.
    Og det har nu lykkedes for mig at fodre min hund med det samme foder i over et halvt år, å skal ikke til at skifte mærke igen nu.

Har du yderligere spørgsmål om foderet, så send en mail til dem, eller find deres side og gruppe på Facebook. De er rigtig gode til at svare så det er til at forstå. De ved hvad det er for et foder de sælger, og er gode til at vejlede, hvis der er brug for det.

Kommentér på:
GE Holstic Health?

Annonce