GE Holstic Health? GE Holstic Health?
Hej alle
Jeg besluttede mig for i sidste uge at søge nettet tyndt for gratis hundemad
Så faldt jeg over golden eagle Holstic Health, som gav 5 "gratis" prøver på deres hundemad mod at man betalte for forsendelsen.
Er der nogen af jer som kender det ?
Har lige modtaget det i dag, og det er et hit hos lille manden :).
Det her er hvad der står på hjemmesiden:
?Hundefoder i Holistisk SuperPremium kvalitet.
?Tørret og malet kød er første ingrediens.
?Kød fra fritgående dyr
?Produceret efter økologiske og allergivenlige principper:
? Ingen stråforkorter
? Ingen hormonrester
? Ingen hvede
? Ingen majs
? Ingen kunstige konserveringsmidler
? Ingen mælkeprodukter
? Ingen penicillinrester
? Ingen kunstige tilsætningsstoffer
Det lyder da meget godt?? Eller hvad?
sep 2008
Følger: 12 Følgere: 9 Hunde: 2 Emner: 309 Svar: 1.764
Er de stadigvæk så små?
Det skal siges at jeg stadigvæk fra tid til anden overvejer at prøve at købe en sæk, for jeg kan godt lide deres ideologi
jun 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 17 Svar: 135
Men klart et hit so far, men kan bare ikke rigtig finde noget om foderet på nettet, det undre mig :/.
jul 2009
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 37 Svar: 357
sep 2008
Følger: 12 Følgere: 9 Hunde: 2 Emner: 309 Svar: 1.764
Det er, så vidt jeg ved, også kun gennem dem at man kan købe det.
jun 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 17 Svar: 135
Så har jeg smidt alle poserne ud i en kasse i gange og nu har han lige været ude og hente de tomme poser og er gået flittigt igang med at slikke poserne.. Så det må virkelig smage godt det her
maj 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 2 Emner: 1 Svar: 129
Syntes det er et ganske fint foder. Og det siger meget om foderet om hunden vil spise det eller ej, især min, hun er meget selektiv med hendes foder, og dårligt foder kan jeg ikke fodre hende med hjemme, for det er det bare ikke godt nok til.
Jeg fodrer ikke selv med det mere, da jeg ville prøve noget andet, og havde mulighed for at gøre det.
Og det har nu lykkedes for mig at fodre min hund med det samme foder i over et halvt år, å skal ikke til at skifte mærke igen nu.
Har du yderligere spørgsmål om foderet, så send en mail til dem, eller find deres side og gruppe på Facebook. De er rigtig gode til at svare så det er til at forstå. De ved hvad det er for et foder de sælger, og er gode til at vejlede, hvis der er brug for det.
GE Holstic Health?