{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.049 visninger | Oprettet:

Mundkurv :( {{forumTopicSubject}}

Åhhh endnu en gang havde jeg en rigtig kedelig oplevelser med en hund og "mundkurv". En pige kommer ind i toget med sin pitt med en "mundkurv" på. Eller en mundkurv er det ikke, det er en af de har stof nogle som man bruger ved dyrlægen. Hunden står og hænger lidt. Og lægger sig så. Da tager hun mundkurven af den og den begynder straks at gispe (svede). For søren altså - hvad tænker folk på. Fik så ondt af den hund - ikke nok med at mundkurven tydeligvis var ALT for stram i nakken af hunden så hindre de også hunden i at svede osv. Undre mig meget over hvorfor man stadig ser så mange som vælger den model og undere mig endnu mere over at de folk som sælger dem ikke lige informere som at de altså er beregnet til meget kort tids brug og ikke i den forstand er en mundkurv...
En ting er at disse hunde tvinges til at være mundkurv. Ved at mange ejere synes der er synd for deres hund - og det er jeg bestemt da enig i, meeeen kunne man så ikke i det mindste gøre sin hund en tjeneste og vælge en ordenlig mundkurv til den?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mundkurv :(
  • #1   23. mar 2013 Er helt enig i det er synd men nu arbejder jeg i en dyrehandel og jeg informere altid at det kun er en den må have på få minutter af gangen.
    Hvis de nævner de skal have en mundkurv fordi loven siger det og jeg viser dem, som er de rigtige hvor de kan drikke vand, gispe, gø osv synes folk den ser for voldsom og farlig ud så de vælger den af stof på trods af jeg lige havde sagt det var mere synd at give den sådan en på.
    Det var bare lige til det du skrev med at du undrede dig over folk ikk informerede dem om det når de køber sådan en smiley


  • #2   23. mar 2013 Jeg tror Henriette har het ret i at det skyldes at folk synes de andre ser "farlige" ud -eller rettere at hunden ser farlig ud med den på.

    Og så er stof-modellen jo en hel del billigere at anskaffe. Nogen steder ER der god vejledning (skulderklap til dig Henriette:)) og det bliver så nogengange fulgt, andre gange ignoreret. Andre steder er der ingen vejledning, og de steder tror jeg det er næsten helt sikkert at folk vælger stofudgaven.



  • #4   23. mar 2013 ** Sofaschæferen & Tante Gurli **
    Det var en fin rednose. Hunden var tydeligvis ulovlig - man ja det er der jo mange der er (ikke at det gør det bedre) men det var nu meget sød smiley
    Men neeeeej det har nok ved nærmere eftertanke være en boxer blanding eller noget i den dur smiley


Kommentér på:
Mundkurv :(

Annonce