{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
832 visninger | Oprettet:

2i1 Hundeklipper og bumser.. {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har lige 2 hurtige spørgsmål.
Hvor på vestsjælland finder jeg nogen gode. Evt. billige hundeklippere? Jeg kommer til at skulle bruge en til trille.
På trods af at jeg har trimmer og det hele til hende. Så ved jeg ikke om jeg vil kaste mig ud i det.

Nr. 2 er.
Trille har sådan nogen "knuder" inden under huden. Helt runde. Nogen kan man se en "hudorm" ligende åbning. Når man så trykker lidt kommer der en masse puds. Mit gæt er indgroet hår? andre og selvfølgelig den største, er der ingen åbning til. Hun vil selvfølgelig her næste gang hun skal vaccineres, med mindre det gener hende, få det tjekket også.
Har i oplevet dette hos jeres Shih tzu?

Forresten, har faktisk lige et 3 spørgsmål. Trille har et rødligt tørt udslæt ved halen og bagdelen.. Kan det være foder allergi. Jeg er ikke informeret om at hun skal have det. Men der er lidt sår. Det er ikke lopper. Ligner ikke loppe eskrementer. Plus at hun ikke har loppe lort på sig smiley

Tak på forhånd.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  2i1 Hundeklipper og bumser..
  • #1   23. mar 2013 Jeg har en ægte ST dreng, og en ST blanding.

    Nr 1: Denne maskine er god til Shih Tzu og er det billigste sted man kan købe den af hvad jeg ved, har selv købt der :o) http://www.thordal.dk/shop/oster-golden-a5-203p.html
    Det kan ikke betale sig at købe helt billige maskiner, de dør ret hurtigt! en Oster drøner igennem som var det "smør" :o)

    Jeg har lavet en klippe vejledning du må få hvis du sender din mail adr. i en pb til mig skal jeg sende den til dig, der er billeder med i den.

    Nr 2: pas.... tag evt. kontakt til opdrætter, måske denne kan fortælle om de har oplevet dette, ellers er det nok en god ide at få det undersøgt af dyrlægen.

    Nr 3: kunne godt lyde som at hun har haft lopper og har bidt sig, måske det er en god ide at skrive hvad hun er fordret med? så kan dem med forstand på foder komme med råd herinde :o)



  • #2   23. mar 2013 Hun er fodret med choppi, fra brugsen. Så det kan muligvis være derfor.

    Kan se det er en melissa trimmer jeg har.



  • #3   23. mar 2013 Jeg har haft flere forskellige maskiner indtil jeg fik lov af gemalen til at købe en Oster, de andre måtte hurtigt skiftes ud da de ikke kunne klare det, er Meget glad for min Oster, den køre bare gang på gang på gang ;o)

  • #4   23. mar 2013 Tak for svar smiley Jeg må lige igang med at spare op så smiley

  • #5   24. mar 2013 Hvor på Vestsjælland bor du??

    Hvis du bor i nærheden af Slagelse, så skulle du tage og smutte forbi Heidi hos Slagelse Hundecenter. Hun er super god til det med hundefoder. smiley


  • #6   24. mar 2013 Bor i tølløse smiley Hvis jeg i den nærmeste fremtid skal til slagelse så vil jeg da kigge forbi smiley

  • #7   24. mar 2013 Jeg bruger selv Heidi til min allergihund. Hun ved, hvad hun snakker om. smiley

    Slagelse Hundecenter ligger nærmere betegnet i Vemmelev ikke ret langt fra motorvejstil- og frakørslen.


  • #8   24. mar 2013 Jeg må lige se på det. Kan være hun bare får et opkald. smiley

Kommentér på:
2i1 Hundeklipper og bumser..

Annonce