{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvordan er jeres staffordshire bullterrier?
  • #2   28. mar 2013 Enzo har et fantastisk temperament. Han er glad og legesyg. Han elsker alle mennesker og vil så gerne hilses på. Hunde vil han også gerne snakke med. Dog har han sagt fra hvis hannerne er lidt for meget over ham.

    Han er lidt for vild når vi får gæster, men måske skyldes det at vi meget sjældent får gæster. Måske var det anderledes hvis der kom folk rendende hele tiden.


  • #3   28. mar 2013 Ja jeg kan jo tilslutte mig de to andre :).
    Totalt menneskeglad og har meget svært at skjule sin iver :).

    Hanhunde er et no go, da jeg ikke tager chancer.
    Albert er 4 år og har haft to parringer. Det kan jeg godt mærke på ham.
    Så her bliver der sjældent hilst på hanhunde, da jeg heller ikke ønsker nogle dårlige oplevelser for ham


  • #4   28. mar 2013 Cooper er også en lille humørbombe..:) han er meget meget glad for mennesker og oplever at han hilser på mennesker før hunde...:) han har mange lufte-venner i alle størrelser og køn, men han er også kun 5 mdr.. Er ikke sikker på at det bliver ved med at være sådan og jeg er meget opmærksom på han signaler..:) Jeg har ham med på job hverdag ( kører som konsulent) så han møder mange forskellige hunde og mennesker. Når vi får gæster er han meget ivrig og glad men falder en efter ca. 5 min når han lige har hilst på...:)

  • #5   28. mar 2013 eeeej:D

    i aner ikke hvor lettet jeg er...
    vores staff bliver 2 til maj. hun er ligesom i beskriver. menneskeglad og med stor personlighed. hun kan godt lide at være hvor vi er og elsker at komme og hilse på og give mysser helt umotiveret. hendes sind er dejligt og hun gør ingen fortræd. hendes temperament overfor os og andre mennesker samt hunde er rigtigt godt. dog kan hun godt blive meget tøsesur på vores han hund hvis de leger eller han kommer først til pinden..

    er utroligt glad for at læse at jeres også er lidt vilde når der kommer gæster og der går et godt stykke tid inden hun falder ned. vores er nemlig mega hyper og glad når der kommer gæster og hun hopper op af dem selv om vi snart har prøvet alt for at få hende til at lade hver:( der kan også sagtens gå 10 minutter inden hun falder nogenlunde ned og når folk så har sat sig ville hun ydermere gerne have deres opmærksomhed:D..

    vi har baby på vej... og vi har sådan spekuleret på om hun nu kunne finde på at hoppe op af hende når hun er blevet ældre eller om hun vil kunne skelne mellem voksne og børn?. hun har væltet en 3 årig dreng her hjemme fordi hun blev så ivrig og glad og hoppede op...


  • #6   28. mar 2013 Staffen er jo verdens kendt for sin blide måde at håndtere børn på, det kaldes jo for "nannydog" så det tror jeg slet ikke du skal være bekymret for. Det er klart at de ikke helt kan finde ud af det når de ikke er vant til børn, men så snart der kommer børn ind i hverdagen vil hun ikke synes det er ligeså spændende som hvis der kun er børn en gang imellem.

    Enzo er ikke så god til børn fordi han gerne vil kysse, de er jo lige i hans højde. Men jeg er slet ikke bekymret for hvordan han tager det når vi selv får børn.

    Og tillykke med graviditeten smiley


  • #7   28. mar 2013 Ja det har mig og kæresten også snakket om. at så snart baby har været her i et par uger så hun måske ikke ligeså interessant mere som i starten.. så bliver hun jo en "del af flokken" håber vi da:) men begge hunde får i hvert fald lov at hilse på og snuse lige fra start så baby ikke bare bliver en skrigende pestilens som de ikke aner hvad er. man møder bare så mange udefra der spørger : er i ikke bange for hvis hun hopper op i barnet, eller op af barnet eller vælter hende. og det har da sat tanker igang hos os også selv om vi stoler på at vores hunde aldrig vil skade nogle bevidst. men jeg satser også på at det hele nok skal gå. det siger min mavefornemmelse mig i hvert fald. ellers havde jeg slet ikke valgt at få børn smiley

    og mange tak:)


  • #8   28. mar 2013 Jeg har jo fået et lille barnebarn for 6 mdr siden.
    Albert elsker hende :). Han hopper slet ikke op i hende, men er meget nysse-lysten og fik han lov, ville han ikke lave andet end at slikke på hende :).
    Han putter også meget gerne op af hende :).
    Lidt større børn 2-3 årige kan han godt finde på at ville hoppe op af.
    Men jeg er bare over ham i starten, og så er der ikke mere der.
    Så tullere han bare rundt med dem smiley


  • #9   29. mar 2013 staffordshire bullterrier mom:) årh det lyder sødt..sådan håber jeg også vores bliver..

    vores er ikke så fandens vant til børn nu. så hun væltede jo en 3 årig herhjemme da hun lige hoppede lidt op af ham:/.. men tænker at hun måske også vokser fra.. babyen skal jo være her altid fra spæd..i forhold til et barn der kommer meget sjælent?. man bliver bare så forskrækket


  • #10   30. mar 2013 Her er der heller ikke så mange små.
    Mine egne børn er 21 og 15 år :).
    Men har en veninde med en på 3 år, min nevø har en på 3 og så er der mit lille barnebarn :).
    Når jeg bare lige er over ham med dem på 3 og siger nej. Så ved han det godt, og så tullere han bare rundt med dem og hygger smiley


  • Susanne K
    Susanne K Tilmeldt:
    maj 2013

    Følger: 1 Svar: 19
    #11   7. maj 2013 Min søn er 7 år nu, og født og opvokset med hunde, deriblandt rottweiler, am staff, samojede og labrador. Lad dem hilse på den lille, og lad være med at "skubbe"" hunden tilside fremfor den lille ny, da det skaber jalouzi. Tit glemmer folk hvor stor en forandring det er for hunden, og de lader den ikke komme for tæt på den lille ny.
    Et barn skal være en god oplevelse, og især amstaffer, som også blev kaldt the nanny dog, er glade og forsigtige over for børn. Mit råd er, glem ikke hunden, så skal det nok gå godt. Tillykke og held og lykke med set hele.


  • #12   7. maj 2013 Susanne k
    Amstaffen har ikke kælenavnet nanny dog.
    Det er staffordshire Bull terrien der har det smiley


  • Susanne K
    Susanne K Tilmeldt:
    maj 2013

    Følger: 1 Svar: 19
    #13   7. maj 2013 Skal vi være helt korrekte, så er det Pittbullen der blev kaldt det i gamle dage, før race hadet.
    Men kender til flere staff ejere og avlere der har taget navnet til sig, netop fordi de er så kærlige og gode med børn. smiley


  • #14   7. maj 2013 Ja staff ejere.
    Men hvilken race kalder du staff?
    Du skrev nemlig amstaffen


  • Susanne K
    Susanne K Tilmeldt:
    maj 2013

    Følger: 1 Svar: 19
    #15   8. maj 2013 amstaff en amerikansk staffordshire terrier.
    Men tilbage til Christina, slap af og nyd jeres lykkelige omstændigheder, og glæd jer til den lille ny.


  • #16   8. maj 2013 Ja jeg ved godt hvad amstaffen er :).
    Men hvad mener du er en staff?


Kommentér på:
hvordan er jeres staffordshire bullterrier?

Annonce