{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
599 visninger | Oprettet:

Hvorfor virker loppemidlet ikke??? {{forumTopicSubject}}

Tirsdag aften opdagede vi at Leo har fået lopper, så onsdag formiddag købte jeg Frontline Combo Vet 20-40 kg - jeg tømte en pipette i nakken af Leo, og så gik vi og troede at så ville Leo få fred fra lopperne, men han klør sig stadig?? Hvor lang tid kan vi forvente at der går, før Lopperne dør?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvorfor virker loppemidlet ikke???
  • #1   6. aug 2006 Hey Anelise...

Jeg havde samme problem og jeg spurgte min dyrlæge og hun sagde at der kunne gå op til en uge før de holdt op med at klø sig...

Jeg må bryde sammen og tilstå at Baloo fik en ny pipette 10 dage efter....ups..

Linda

• #2   6. aug 2006 huskede du at fjerne pelsen så giften kom i kontakt med huden...ellers virker det altså ikke ... bruger selv baywantic (staves det mon sådan) og er tilfreds med det...mine klør sig ca en lille uges tid efter

• #3   6. aug 2006 Ja ja - jeg huskede at "fjerne" pelsen, så midlet kom direkte på huden og ikke i pelsen smiley

• #4   6. aug 2006 Det kan være din hund har fået allergi over for lopper. Cheri er allergisk over for lopper og hun klør sig konstant når de hopper på hende.
    Har din hund været i bad inden for de sidste par dage?? Hvis din hund har været i bad inden for de sidste par dage, har du fjernet fedtlaget som loppemidlet skal brede sig i...

• #5   6. aug 2006 det kan også være at lopperne er resistente overfor det middel du har brugt..

• #7   6. aug 2006 Det er fordi der er lopper i hundens omgivelser. Først når en loppe har suget blod dør den.......d.v.s. at når alle de lopprer der findes i omgivelserne har været på hunden er problemet løst. Det kan godt tage op til en uge for det er nogle forbandede små kræ der ikke er til at få has på med alm. rengøring......så tålmodighed....

Kommentér på:
Hvorfor virker loppemidlet ikke???

Annonce