{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sove med chihuahua-klemme den??
  • #1   1. apr 2013 Det var jeg også i starten, men der har aldrig været problemer med det. Og det er nemlig smadder hyggeligt at putte sammen med den lille (;
    - Men du skal ikke være bange, den skal nok flytte sig, eller give lyd fra sig, hvis du kommer til at "ligge dig på den", hvilket jeg ikke tror du gør.

• #2   1. apr 2013 Der er aldrig sket noget herhjemme og jeg sover ellers ret vildt om natten.. men når hundene ligger der, ligger jeg automatisk mere stille smiley De plejer at sige til hvis man kommer til at ligge for meget op ad eller på dem. eller flytte sig.. Men har aldrig haft en på under 1 kg i sengen.. når de er hvalpe er det ikke noget ved for så tisser de bare i sengen smiley

• Mona Ø
    Mona Ø Tilmeldt:
    mar 2013

Følger: 2 Emner: 8 Svar: 101
    #3   1. apr 2013 vores chihuahua har fra hvalp, sovet ved siden af os i sengen, den plejer at opholde sig omkring hovedet/halsen og overkrop generelt. Men med tiden sover den rundt omkring en smiley og man kan ikke helt undgå at komme til at ramme den enten med arme eller ben, men når det gjort til en vane at den sover ved siden af dig, er man pr. automatik også mere påpasselig, synes jeg.

F.eks idag skulle række hen til min mobil telefon, viste ikke lige han lå inde i dynen ved siden af mig så kom til at "skubbe" ham smiley men igen bliver en vane med tiden.

• #4   1. apr 2013 Havde engang naboens Chihuahua hvalp oppe i min seng, og så pissede den på min dyne smiley Lige siden har jeg hold godt øje med den, når den har været i min seng :b
    Så det er dejligt hvis hunden er renlig, inden den bliver inviteret op i senge/sofaer.

• #5   1. apr 2013 Min datters chi sover altid enten hos hende eller under min dyne og det har aldrig været et problem, han flytter sig når man vender sig i sengen

• #6   1. apr 2013 Tak, det lyder bare så hyggeligt!:-) kan nok heller ikke lade hver når den først er der;-) god ide anden skal være renlig først!!!!!

• #7   1. apr 2013 aya sover altid hos mig,under dynen....har aldrig klemt hende

• #8   1. apr 2013 vores datter havde en blød stofseng oppe ved hovedpuden, så kunne hun ligge med hånden hos dem, og da de blev renlige, så fik de lov til at være i sengen uden stofsengen.

• #9   1. apr 2013 Det gør jeg så når den er blevet renlig:-) Ellers tager jeg dens lille "Buster" kurv op i sengen:-)

• #10   1. apr 2013 Jeg var også nervøs for det, men jeg har opdaget jeg sover meget let hvad hunden angår. Så hvis jeg har ligget mig lidt op af ham opdager jeg det hurtigt og vågner smiley

• #11   1. apr 2013 Super:-) iiii hvor jeg glæder mig, selvom der er 3 måneder til endnu..;-)

• #12   1. apr 2013 Cody har jeg ligget på en del gange.
    Nogle gange nægter han simpelthen at flytte sig ;p
    Han har også tit lagt sig under mine ben eller mit hoved.

Men du skal ikke være så nervøs.
    Jeg sover vildt og det er da stadig mig han helst ligger hos om natten.
    Som mange af de andre siger så sover man lidt mere forsigtigt når hunden ligger der smiley

Kommentér på:
Sove med chihuahua-klemme den??

Annonce