{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
767 visninger | Oprettet:

hund i zoo bider efter folk {{forumTopicSubject}}

hey derude. m[ lige af med min vrede

vi var i zoo idag, og vi finder en bænk og for en is, lige overfor os kommmer der et ældre ægtepar og binder deres store blandigs hund, og den så da vældigt sød ud.

spørg lige om jeg fik et chock da den gang på gang bed ud efter både hunde og mennsker der gik stille og roligt forbi den.

jeg venter pænt til parret kommer ud igen fra tropehuset for at hente hunden igen- hvor jeg siger noget i retning af.: bare lige til jeres orintering så har jeres hund bidt efter samtlige der er kommet forbi- hvortil manden svarer : det er derfor den har snor på- jeg bliver lidt helt sur og prøver på at forklare at det bare er held den ikke har nakket et barn i nu, og man ikkke tager en hund som denne med i zoo.

armen for helvede . han kunne ikke være mere ligeglad, jeg havde simphelhen sparket den forbandende køter af H TIL hvis den havde fået fat i erika.

jeg er tosset på den her? bør man ikke lade hunde være der hjemme hvis den er aggrasiv overfor fremme og andre hunde - og direkte bider ud efter forbi gående.
om ikke andet så giv den da mundkurv på

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hund i zoo bider efter folk
  • #1   1. apr 2013 erika er min datter på 2:) bare så det ikke skaber forvirreing

• #2   1. apr 2013 Jeg ville aldrig tage Walde med i zoo, han er ikke agressiv, men bestemt heller ikke en hund der ville kunne begå sig "korrekt" sådan et sted, så jeg synes ikke du er tosset.

• #3   1. apr 2013 Lyder ubehageligt o.O
    - Begriber ikke man tager en aggresiv hund med et SÅ befolket sted. Jeg ville personligt være enormt flov.

• #4   1. apr 2013 anya- det virkede de ikke engang til at være, nej nok nærmere- at hvis den bed var det nok folks egen skyld agtigt.

det skal ski da være at folk kan gå stille og roligt forbi en hund sådan et sted

• #7   1. apr 2013 Helt skørt og har intet tilovers for sådanne mennesker.. er dog lidt overrasket over, at man må have hund med i zoo...??! Må man ikke i KBH

• #8   1. apr 2013 i aalborg zoo må man gerne have hunde med:)

• #9   1. apr 2013 Man må godt have hund med i Aalborg zoo smiley

• #10   1. apr 2013 og der er MANGE der har deres hund med- så det dur eller ikke hvis hver anden køter der kommer snapper efter folk:))

• #12   1. apr 2013 De fleste Zoo's jeg kender må man godt have hund med ...

Men lige den hund skulle ikke have været med. Hvad fik den ud af den tur? Ejerne glemte at turen skal være på hundens præmisser hvis den skal med ...

• #13   1. apr 2013 Det er lidt ligesom med den schæfer der bed en lille pige i Bonbon land.. hvad pokker skal hunde sådan nogen steder? Gå en tur med kræet før man tager afsted. Den er nok pænt ligeglad med at være ude og dufte til dyrene.

• #14   1. apr 2013 Det er så bittert når folk ikke har styr på deres hunde!!

• #15   1. apr 2013 ja men,nu havde køteren jo ikke fat i din datter,som du jo havde godt fat i.

Så,undskyld,jeg fornemmer,at desværre behøvede du ikke at sparke ud efte køteren

Du kunne jo bare være gået,da køteren jo var i SNOR,og IKKE fik fat i din datter..
    Og,da den var i snor,så havde køteren vel heller ikke mulighed for at,bide div
    . besøgende.

Iøvrigt,fatter jeg ikke at,man må have sin hund med ind i zoo have.

For mig at se,er det både forvirrende,for en hund med div.dyredufte,og de dyr som er "udegående",at blive konfronteret,med en hund,på den anden side af hegnet.

Det er bare det jeg mener

hilsen
    vibeke(abonine i kbh.zoo have)

• #16   1. apr 2013 verner.
    bare fordi hunden ikke fik fat i lige mit barn' kan jeg da godt blive yderst bekymret for andres børn fx? og jo den kunne sagtns bide selvom den havde halvanden meter line pa n´r de gik rundt med den.
    der var mange mennseker og folk gik i nogen omráader meget teat.
    og jeg synes godt nok ikke at børn og andre geatser kan eller skal tage hensyn til denne type hund

• Max H
    Max H Tilmeldt:
    dec 2008

Følgere: 9 Emner: 11 Svar: 3.220
    #17   1. apr 2013 Er sikker på at der er hunde der fint kan være med hvor der er mange mennesker, hunde og andre dyr.For dem vil det være en god dag at komme med og opleve en masse som de ikke normalt ser.

En sådan hund som du beskriver har ikke noget at gøre sådan et sted.Synd for hunden og ejeren er en idiot.Et er et tage den med hvilket er dum i sig selv, men man binder ikke en usikker hund så den står alene.

• #18   1. apr 2013 Enig med kimmie v. Folk må squ styrer deres hunde

• #19   1. apr 2013 emma- lige mine ord-

det kan da ikke være rigtigt at omverden må indordnes efter alle de tossede hunde/ hundeejere det findes- bare mit generalle syn:)

• #20   2. apr 2013 Vores hund er ofte med i Zoo (Ålborg) og han nyder det lige så meget som vi andre gør, alle de spændende dufteog alle de spændende mennesker, som han elsker:)
    Men selvfølgelig skal en hund kunne klare at være sådan et sted, og det er der sikkert mange hunde, som kan have svært ved, og dem skal man helt sikkert skåne for den oplevelse.
    Det er direkte synd at tage hunden med, hvis den er utryg, nervøs eller direkte aggressiv.

• #21   2. apr 2013 Jeg har da også haft Charlie med i Løveparken op til flere gange. Og jeg tror ikke at hverken han eller dyrene har problemer med den ordning.
    Folk skal styre deres hunde ja. MEN det ville dæleme være rart hvis folk også kunne styre sig selv!!! Ret mange gange må jeg bede VOKSNE mennesker om at holde fingrene VÆK fra Charlie. De FATTER ikke at man ikke bare skal stikke hånden ned i hovedet på ham. Nu gør han overhovedet ingen ting men det kan de jo ikke vide. Så nogle gange ER det deres egen skyld hvis de bliver bidt.
    Hunden TS omtaler er jeg enig i burde være blevet hjemme.

Kommentér på:
hund i zoo bider efter folk

Annonce