Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afbryde gulv varme i el tavle 1.000 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Rengøring af tomt hus 1.700 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  min hvalp spiser afføring
  • #1   3. apr 2013 Jeg ved ikke om det passer at give den banan men har måske en løsning til det.
    Du skal bare skælde den ud hvis den spiser det og rose den hvis den bare snuser eller går forbi (helst med en godbid)
    Prøv det smiley

• #2   3. apr 2013 Men det skader ikke at prøve at give ham banan smiley
    Det kan hunde godt tåle

• #3   3. apr 2013 Det kan være fordi han ikke får nok ernæring igennem hans foder.. Hvad fodrer du med?

Afled hans opmærksomhed. Og hvis det er hans egen afføring så fjern det inden han får succes smiley

• #4   3. apr 2013 Banan har jeg ikke hørt om, men er det hans eget han spiser kan annanas hjælpe

• #6   3. apr 2013 Han får royal canin hvalpe foder

• #7   3. apr 2013 spiser han eget eller andres lort ?

• #8   3. apr 2013 da vors hund spist afføring fra vors græsbane af så hver gang vi så hende gøre det så sagde vi lidt højt Føj til hende og sender hende ind i sin kassen. på den måde ved hun at det er forkert. og da skulle hun bliv i nogle minetter smiley og lige siden har hun ikke rettet spist afføring mere

• #9   3. apr 2013 Tror ikke det er hans eget. Da det er lidt større end hans eget. Vi har nemlig haft andre hunde på besøg, så tror det er deres.

• #10   3. apr 2013 Det kan være farlig for hunden og spiser afføring
    . (: ikke for og mener det på en ond måde

• #11   3. apr 2013 Har selv problemet med min unghund. Det er bare alles lorte inkl. hendes egne hun spiser. Hun får Hills hvalpefoder.
    Har hørt en minimal smule hjortetaksalt på foderet vil forhindre dem i at spise afføringen, men man må aldrig fortsætte med det, da det kan ødelægge nyrerne på længere sigt smiley

• #12   3. apr 2013 Skal også bare have vendt ham af med det med det samme! Synes ikke det er særlig lækkert, når han har det med at slikke på vores fingre og sådan. Også hvis nu en hund har orm, er det nok ikke helt det bedste for ham på spise\lege med.

• #13   3. apr 2013 Prøv at have en flaske Tabasco i lommen, og når din hund vil spise afføringen drypper du et godt lag på.Det skal være meget ubehageligt for hunden at spise afføring, og det er kun en dårlig vane som skal væk. Det har intet med foderet at gøre, hvis man giver sin hund et ordentligt varieret foder.

• #14   3. apr 2013 Tabasco ville jeg slet ikke gøre noget med når det er hunde.... Jeg ville putte noget ananasjuice eller saft over hans mad. En udstilllingsveninde har gjort det i en uge og hendes er stoppet med det..... der er noget i ananassaft som gør at de ikke vil spise det, nogen siger også at de mangler b og c vitamin når de gør det.?? om det passer ved jeg ikke.

• #15   3. apr 2013 Min tidligere hund gjorde det og den jeg har nu gjorde det. Begge som hvalp. Var så frustreret, dyrlægen gav råd, med en finger i halsen efter de havde spist det, ananas afprøvet, foderskift. Intet hjalp andet end orderne fyyyyyy og puh ha. Det hjalp. Desuden er det meget "almindeligt" at hvalpe gør det og vokser fra det, det er hvad jeg har erfarrrret og læst mig til.

• #16   3. apr 2013 Det jeg vil frem til er, ja - nej øvelsen er din bedste hjælp.

• #17   3. apr 2013 Mange tak for alle rådene smiley

• #18   6. apr 2013 man skal ikke til og tag alt muligt på lorten
    det handler om opdrægnings . din hundehvalp skal lærer at denne her
    er ikke okay og det skal den lærer at. et stor nej heller føj er ordet heller
    iind i kassen så den forstår at det er forkert. for ellers forstår de det ikke
    og så bliver de bare ved med og gøre det (: og det sammen svar vil være
    hvis din hund skal på skole

Kommentér på:
min hvalp spiser afføring

Annonce